2011-11-02, 21:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Det fanns katter kvar alltså? Hörde att FS gillade att mörda smådjur..
Ett ex förlorade ett par katter när FS bodde hos honom. Hon misstänker FS, men det kan mycket väl ha varit en plötslig smittsam sjukdom eller troligare en förgiftningsolycka. Katter gillar att tugga på växter, och vissa växter är giftiga. Det finns inga bevis, och polisanmälan gjordes aldrig, vad jag vet.
Citera
2011-11-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Di aggressiva stil mot de som gör inlägg som inte faller dig på läppen är jobbig och sänker tråden. Är syftet att jaga bort de som inte tycker som du?
Att intelligentare personer då och då får lättare bryt i det här ämnet är inte konstigt då (för) många uppvisar provocerande stupididet.

Det är inte utbrott som driver bort andra, utan isf den förhärskande ogenomträngliga muren av korkbollheten som inte tillåter lite förnuft och -kunskap. Sry.

Kompetensen är inte högst bland dem som gapar högst.
Citera
2011-11-02, 21:06
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Din aggressiva stil mot de som gör inlägg som inte faller dig på läppen är jobbig och sänker tråden. Är syftet att jaga bort de som inte tycker som du?
När det gäller att sänka tråden skall du inte öppna käften.
2331 inlägg i denna tråd och inte en enda verklighetsbaserad teori på ett möjligt brottsscenario!

Ge fan i att blanda dig i vartenda inlägg i tråden, håll dig i arkivet.
Citera
2011-11-02, 21:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
2331 inlägg i denna tråd och inte en enda verklighetsbaserad teori på ett möjligt brottsscenario!

Du fortsätter alltså att aggressivt angripa de som inte tycker som du.

Jag är inte övertygad om att ett brott har begåtts, så varför ska jag komma med ett brottscenario?

Har du kommit med ett brottsscenario som håller?
Citera
2011-11-02, 21:29
Medlem
mjohan84s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13352802.ab
vad hände med det här egentligen som jag var lite halvsäker på att det kunde vara marina, läste aldrig något mer... men om någon dumpade henne runt jörlanda så borde hon ha åkt åt andra hållet...
Citera
2011-11-02, 21:39
Medlem
mjohan84s avatar
Vad hade marina för mobiltelefon?
Citera
2011-11-02, 21:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Vad hade marina för mobiltelefon?
FUP, sid 561:
Citat:
Marinas mobiltelefon var en svart Sony Ericsson K810
Citera
2011-11-02, 21:54
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provutanvarde
Förmodar att du inte menar motiv överlag, utan i detta specifika fall. Jag (och ingen annan heller förutom ev. GM) kan såklart inte säga att jag VET motivet till M's försvinnande. Jag kan bara, precis som ni andra, spekulera.

Den kännedom jag har om det här fallet är det jag läst i media och här i tråden. Jag har alltså ingen personlig koppling till M, F eller någon i deras omgivning. P.g.a. datortrubbel har jag inte kunnat ladda ner FUP, och jag har bara tillgång till FB via mobil (vilket är lite bökigt), men jag hoppas att genom er hjälp få ännu mer kännedom och därmed fler uppslag till motivbilder när det gäller alternativa gärningsmän.

mvh puv

Hm... jag trodde du var seriös i att vilja diskutera detta fall men du är alltså bara intresserad av att diskutera alternativa gärningsmän.
Citera
2011-11-02, 22:04
Medlem
mjohan84s avatar
Det råder ju total kindergarten här numera, lägg ner med personangrepp och börja diskutera möjliga vinklar/perspektiv istället.
Citera
2011-11-02, 22:12
Medlem
mjohan84s avatar
http://img3.imageshack.us/img3/6487/verklagandefredriksvens.pdf

vet ej om den har varit uppe
Citera
2011-11-02, 22:22
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Citat:
Din aggressiva stil mot de som gör inlägg som inte faller dig på läppen är jobbig och sänker tråden. Är syftet att jaga bort de som inte tycker som du?

Du fortsätter alltså att aggressivt angripa de som inte tycker som du.

Jag är inte övertygad om att ett brott har begåtts, så varför ska jag komma med ett brottscenario?

Har du kommit med ett brottsscenario som håller?
2333 inlägg i denna tråd och inte heller en enda verklighetsbaserad teori på ett möjligt frivilligt försvinnande.
Citera
2011-11-02, 22:22
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Inte alls det har du fixat och andra mindre seriösa så ingen skriver i tråden pga av att man inte vill förknippas med oseriösa debattörer som fyller ämnet med skitprat och o relevant information.
Konspirationstråd bör finnas för de som vill glida på en annan utredning än den som är aktuell i det här fallet. Det haglar in PM från flera som inte skriver i ämnet pga av att det är oseriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in