2005-12-01, 15:19
Läste precis det där. Det är ju rent löjeväckande! Ska denne vän imorgon gå ut och kräva att västvärlden slutar sälja sprit också, utifall att Persbrandt råkar traska förbi Systemet som skyltar med lite härlig single malt?!
Citera
2005-12-01, 16:03
Medlem
Vobblers avatar
Det måste vara helt underbart att vara kändis om man råkar få problem med droger/alkohol. Man kan göra vad som helst och ändå få brutalt mycket stöd och kärlek.

Rattfyllerister är äckel som ska hånas och piskas. Fy fan vilket hyckleri. Den dagen Persbrandt kör ihjäl sig på fyllan ska jag jubla.
Citera
2005-12-01, 16:18
Medlem
Ron Burgundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Vad är poängen med den här Persbrant egentligen? Vad har han gjort för att alla människor i det här landet ska ha en uppfattning om honom? Är det verkligen så att alla männsiskor, inklusive alla "coola" flashbackare, sitter och glor på meningslösa svenaka snutfilmer och bygger en relation till subjektet i fråga?

Jag har själv bara sett honom i den lättsamma kommedin "vuxna människor" där det verkade som om han spelade sig själv.
Han är Sveriges enda (i Sverige) riktiga filmstjärna med allt vad det innebär, på gott och ont.
Citera
2005-12-01, 17:16
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Nu tog du fan fram redigt stor pepparkvarn... Trots att han varit aktuell det senaste så finns det många andra som skapat redigt stora rubriker bara några år bakåt..
Citera
2005-12-01, 20:24
Medlem
zyx83s avatar
vobbler du är rätt ute i början....63-åringen?!?!....är det brolin eller alban som driver med oss?...aftonbladet släpper ut en mkt seriös part i målet...

det är mkt tragiskt med persbrandt o tidningarna o han själv tillåter det hela att bli ngn slags nöjesam svenssonanegelägenhet....börjar likna wreeswijk, harning - de söp ihjäl sig - inte så kul....
Citera
2005-12-02, 00:01
Medlem
KönsKlass avatar
Det är inge fel på karln. Han är som vilken annan snubbe som helst. Han har väl rätt att supa och ställa till det för sig? Han har väl rätt att vara alko som alla andra "ickekändisar"? Bara för att han är en offentlig person gör väl inte honom till en större idiot än alla andra? Karln har samma problem som vilken annan jävel. Problemet är ju bara att han är en offentlig person, och då blir han dubbelt upp. Han blir dubbelt misslyckad, dubbel idiot och dubbel loser. Det finns bra mycket värre idioter som sitter och super ner sig framför bingolotto en helg.
Citera
2005-12-02, 00:22
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Det är inge fel på karln. Han är som vilken annan snubbe som helst. Han har väl rätt att supa och ställa till det för sig? Han har väl rätt att vara alko som alla andra "ickekändisar"? Bara för att han är en offentlig person gör väl inte honom till en större idiot än alla andra? Karln har samma problem som vilken annan jävel. Problemet är ju bara att han är en offentlig person, och då blir han dubbelt upp. Han blir dubbelt misslyckad, dubbel idiot och dubbel loser. Det finns bra mycket värre idioter som sitter och super ner sig framför bingolotto en helg.
Ja det var ungefär så jag skrev om Oldsberg när han var på tapeten. Men jag tycker MP ska snacka med sin agent/kompis som babblar strunt i pressen.
Citera
2005-12-02, 02:11
Medlem
bmews avatar
Persbrants sk "kompis"..

verkar vara en gammal NyDemokratiare som huserar på Dalarö och som uttalat sig ett flertal ggr i pressen om Persbrants privatliv. Skulle tro det är en gammal skojare som vill bli sedd...av media...som så många andra.
Och han har lyckats.
Lär känna en kändis...

man kan oxå skriva här och få cred har jag förstått
Citera
2005-12-02, 03:12
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
fattar fortfarande inte det där med antabusen, har han plockat ut den eller har han inte?

Han tog ur den för runt ett halvår sedan enligt det jag läst iaf.
Citera
2005-12-02, 03:19
Medlem
curdmans avatar
Spelar det någon roll om han slutar supa?. Han snortar ju kola som en dammsugare i alla fall. Jag klandrar honom inte för jag är inte ett dugg bättre själv men det är inte bara alkoholen det handlar om.
Citera
2005-12-02, 03:45
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas

Helt okej att han super skallen av sig om det är det han vill... Däremot har han gripits för rattfylla och sjöfylla. Det är inte helt okej. Oskyldiga människor kan faktiskt drabbas av att han inte kan hantera alkoholen. Klyschigt men sant.
Citera
2005-12-02, 05:31
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Spelar det någon roll om han slutar supa?. Han snortar ju kola som en dammsugare i alla fall. Jag klandrar honom inte för jag är inte ett dugg bättre själv men det är inte bara alkoholen det handlar om.
Och du vet det här, hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in