2011-09-26, 17:07
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Men för fan det handlar inte om att det är farligt eller inte, det känns bara konstigt på nått sätt. Du kanske ska pissa i vasken också kanske du är i köket nästa gång och vill lätta på trycket? urin är ju ändå sterilt så varför inte dricka lite också du lär knappast dö av det. Man kan ju hålla på hela tiden var man kan pissa eller inte men skulle nån till mig säga jag brukar pinka i duschen skulle jag bara skratta åt den personen det är lågstadie nivå på den personen.

Skämt åsido har jag pissat i en vask en gång. Bodde på hotell och rummet hade handfat och gemensam toalett i korridoren. Orka gå dit mitt i natten. Halade ut krigaren i vasken och lät det flöda. Fungerade hur bra som helst. Sen var det bara spola rent med lite vatten. Inga problem.
Citera
2011-09-26, 22:17
Medlem
Chevrons avatar
Börjar det lukta illa i hela badrummet för att ni pissar i duschen (ner i silen, inte på någon vägg där det torkar in) så måste ni ju dricka på tok för lite eller ha osunda matvanor.

Brukar efter dusch gå ut i vardagsrummet med badhandduken, som sedan blir hängandes på en stol bredvid sängen. Vaknar man mitt i natten händer det väl ibland att man pissar i den istället för att knata hela vägen till badrummet. Den åker ju ändå i tvätten direkt.
Citera
2011-09-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Börjar det lukta illa i hela badrummet för att ni pissar i duschen (ner i silen, inte på någon vägg där det torkar in) så måste ni ju dricka på tok för lite eller ha osunda matvanor.

Brukar efter dusch gå ut i vardagsrummet med badhandduken, som sedan blir hängandes på en stol bredvid sängen. Vaknar man mitt i natten händer det väl ibland att man pissar i den istället för att knata hela vägen till badrummet. Den åker ju ändå i tvätten direkt.

Det här måste vara höjden av lathet. Också bland det äckligaste jag hört

För att svara på TS. Jag minns att när man va ung så lät man det flöda lite då och då men senaste 20 åren så tror jag nog inte att jag låtit det flöda fritt. Vid någon punkt så slutade jag och tanken att släppa lös brandsläckaren i duschen har helt enkelt inte slagit mig igen? Fy fan för dig som planterat detta frö Jag kommer nog inte kunna släppa detta förän jag provat igen
Citera
2011-09-27, 17:30
Medlem
Birabackens avatar
Citat:

Det sjukaste jag kan utläsa här är att du tvättar badhandduken direkt efter en dusch. För helvete, tvättar man sig med tvål räcker en handduk en vecka. Lätt. Skärpning med andra ord.
Citera
2011-09-27, 17:37
Medlem
Mandi74s avatar
Av rent ekonomiska- och miljöskäl så borde alla passa på att kissa i duschen, varför använda rent vatten i onödan för att spola i toalett innan man ändå ska ställa sig i duschen..
Citera
2011-09-27, 17:40
Medlem
storytellers avatar
Om man kissar i duschen, och duschar relativt varmt, är man ofta efteråt så uppfylld i näsan av dofterna av t.ex. schampoo och duschtvål att man inte känner den tunga doften av urin.

Men nästa person som ställer sig i duschen, gör det.
Och säger oftast inget.
Citera
2011-09-28, 16:19
Medlem
Markmags avatar
För att det finns en annan plats för det. Men att säga att det luktar illa vet jag inte. Så jävla mycket luktar inte piss och det rinner ju rakt ner i avloppet.
Citera
2011-09-28, 17:22
Medlem
Citat:

Okej, nu vill jag inte veta vad mer du gör i duschen om du gör så där med en handduk. Fan vad äckligt. När man är vuxen/över 18 år bör man väl ha vett att åtminstone pissa inne på toa, oavsett om det är vasken, toalettstolen eller duschen man väljer att använda. Inte i en handduk.
Senast redigerad av jetblack666 2011-09-28 kl. 17:24.
Citera
2011-09-29, 02:23
Medlem
Benkkes avatar
Själv brukar min elegante manslem ta formen av en brutal anakonda som spottar ut sitt varma gift på allt runtomkring. Brukar dra en snabb 360 med ett avslut på draperiet..

Fast nä.. det där var snuskigt!
Citera
2011-09-29, 10:42
Medlem
Citat:

Har du aldrig blivit introducerat till pottan? Om det känns jobbigt med skvalp och stark odör kan man ju alltid ställa en petflaska bredvid sängen, så är det bara att lägga sig i framstupa sidoläge, stoppa in snoppen och fortsätta halvslumra medan tömning sker. I allra, allra värsta fall, om man verkligen inte vill ha sin skönhetssömn störd, kanske man bör fundera på att varje kväll föra in en kateter i urinblåsan och därmed skjuta problemet alldeles ur vägen.
Citera
2011-09-29, 11:14
Medlem
SjooSandstroms avatar
Vår jag svara med en mot fråga? Varför ska man pissa i dushen.
Citera
2011-09-29, 17:17
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjooSandstrom
Vår jag svara med en mot fråga? Varför ska man pissa i dushen.
Dög inte föregående 4 sidor, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in