2011-09-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Står på TS sida här. Har man ett sådant behov av att försvara sig över nätet, ser man bara ännu mer skyldig ut. Den där jävla ärkemuppen har ju ett konto här på flashback där han satt och hävdade sin oskuld i dileva tråden!

Skyldig eller inte, han får skylla sig själv.

Vad skulle han ha svarat i ditt tycke då?
Citera
2011-09-22, 16:53
Medlem
GeneralGibsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellpungen
Skrev du verkligen (lol) i ett mail menat för vuxna män imellan?

Haha jag tänkte precis detsamma. TS är en idiot
Citera
2011-09-22, 16:55
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyhome
Vad skulle han ha svarat i ditt tycke då?

Han har själv valt att vara en offentlig person, och då skrivs det i både media och på nätet. Det får han fan ta. Och när han sedan går in och försvarar sig på facebook och flashback så ser han enligt mig bara mer skyldig och patetisk ut.

Så han skulle alltså inte svarat över huvud taget.
Citera
2011-09-22, 16:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Faktumet att Thomas Di Leva är så pass labil så han faktiskt skriver ett mail till en totalt random person på internet som tar upp hans polisanmälan (som han förnekar)?

Jag menar, det är ju kändisskvaller om något.

Jag hade nog också kunnat maila nåt cp som skrev skit om mig på nätet. Jag tycker hela Di leva-misshandels-historien luktar labil flickvän och inget annat.
Citera
2011-09-22, 16:59
Medlem
Klart som fan han blir sur/arg när du skriver så om han på FB. Vilken person blir glad av att höra det?

Hur fan vet du att han är skyldig? Han kan vara det, det säger jag inget om. Men han kan lika gärna vara oskyldig och då är det bara idiotiskt att sprida rykten.

Jävla pantade människa...du är ett klassiskt exempel på en internetmobbare
Citera
2011-09-22, 17:06
Medlem
Gäsp, vad ska diskuteras? Att du gör massa antagande och förtalar en person? Isf. så tycker jag du är kass som gör det.
Citera
2011-09-22, 17:06
Medlem
-Wildfire-s avatar
Låt Thomas vara, han är en godhjärtad människa.

Om du ska vara internetdryg så var det här på Flashback istället.
Senast redigerad av -Wildfire- 2011-09-22 kl. 17:13.
Citera
2011-09-22, 17:07
Medlem
FlygandeGrisars avatar
Jag tycker att det är förkastligt att sprida skit om nån som inte är dömd. Det finns dom som får hela sina liv förstörda som är helt oskyldiga, blir trakasserade, hotade, misshandlade pga att folk inte kan vänta med att hänga ut dom tills dom EV. blir dömda. Man är oskyldig tills man blivit dömd, det borde alla utgå ifrån. Och att han skriver ett mail till dig tycker jag bara är stort, han vinner ju absolut inget på att skriva med dig.

Personligen tror jag mer på Thomas än flickvännen, och att hon bara "hämnas" för nån fjollsak.
Citera
2011-09-22, 17:09
Medlem
jag tycker thomas ger ett trevligt intryck och är han inte lagförd för anklagelserna så behöver han inte förklara sig, känns dock lite konstigt med ett mail från han
Citera
2011-09-22, 17:14
Medlem
welcometorealitys avatar
Thomas Di Leva är väldigt ödmjuk och fin människa Sveriges Jesus det sa t.o.m Lasse Berghagen
Citera
2011-09-22, 17:15
Medlem
P3RK3L3s avatar
Efter att ha både sett Zinat uppträda samt hört en del om henne så har även jag blivit ytterst tveksam till Di Levas skuld. Men helt övertygad är jag inte. Än.
Citera
2011-09-22, 17:18
Medlem
Till One2Many finns bara en sak att säga: Skaffa dig ett liv! Vilken tragisk människa det måste vara.
Dessutom skriver han eller hon som en kratta.
All heder åt DiLeva, som dessutom är mer välformulerad än jag trodde han var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in