Games Explorer har försvunnit över natten!
Installerade ett par nya spel igår på sentimmarna, och allting var OK när jag gick och la mig. Även ikonerna som jag kopierade från games explorer till skrivbordet är spårlöst försvunna.
Vad har hänt? Hur får jag tillbaka Games Explorer?
Och ja, det är borta både på desktopen och i startmenyn och ingenting kommer upp när man försöker söka efter programmet.
Click Start >> in the search box >> type Optionalfeatures.exe >> "Turn On or Off Windows features" Tab appears>> check the games options if its unchecked.
Tryck på Start > skriv in "optionalfeatures.exe" i sökrutan > "Aktivera / inaktivera Windows features" > kolla om "games" alternativet är ocheckad.
Click Start >> in the search box >> type Optionalfeatures.exe >> "Turn On or Off Windows features" Tab appears>> check the games options if its unchecked.
Tryck på Start > skriv in "optionalfeatures.exe" i sökrutan > "Aktivera / inaktivera Windows features" > kolla om "games" alternativet är ocheckad.
redan gjort, games var ikryssat. prövade ta bort det och la till det på nytt men ingen skillnad.