2011-06-04, 23:09
Medlem
Ser man en snygg brud e det ju utseendet först man kollar in..Men i grund o botten e det ju sen vad denna donna har innanför pannbenet som avgör....Hon kan va hur snygg som helst..Eller svart eller vit..Men kommer det SKIT ur käften när hon pratar så blir då åtminstone jag ointresserad.
Citera
2011-09-08, 12:10
Medlem
Det här är väldigt OT , men jag har läst att många kvinnor från Afrika och andra ställen brukar stoppa kryddor m m i vaginorna...Anis, kummin, kanel, you name it. Inte bara som ´smakförstärkare´ utan också som sanitetsskydd och/eller i antiseptiskt syfte...

Fler än mig som hört/läst om det oxå? Nyfiken. (Ja, jag vet att det låter udda, men jag undrar ju... )
Citera
2011-09-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla
Jag håller mig mestadels till ljusa tjejer, mestadels eftersom jag inte känner så många svarta. Men jag har själv inget emot andra hudfärger, den erfarenheten jag har av svarta flickor är endast positiv.
Sen har jag ibland upplevt att mörka tjejer ratar ljusa killar som mig själv. Jag är inte svensk men jag är lika ljus om inte ljusare än de flesta!

Östafrikaner dejtar väldigt sällan utanför deras egen ras, ser väldigt sällan en östfrikan med bilda familj med andra. Däremot dejtar väst- och central afrikaner friskt vita.

TS: Varför vill du dejta svenska killar? Jag utgår från fotot att du är habesh. Varför ska en fin afrikansk prinssessa av den finaste sorten dejta män som har blivit så avmaskuliniserad av feminister (sorry killar men ni tycks ha förlorat slaget om er mandom) att de inte längre vet hur man uppvaktar en kvinna ?
Citera
2011-09-12, 01:15
Medlem
squirteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Det här är väldigt OT , men jag har läst att många kvinnor från Afrika och andra ställen brukar stoppa kryddor m m i vaginorna...Anis, kummin, kanel, you name it. Inte bara som ´smakförstärkare´ utan också som sanitetsskydd och/eller i antiseptiskt syfte...

Fler än mig som hört/läst om det oxå? Nyfiken. (Ja, jag vet att det låter udda, men jag undrar ju... )
Kvinnor från underutvecklade länder parfymerar sig med kryddor för att dölja stanken av smuts, då de inte har möjlighet att tvätta sig ordentligt.
Citera
2011-09-12, 15:10
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilan
Östafrikaner dejtar väldigt sällan utanför deras egen ras, ser väldigt sällan en östfrikan med bilda familj med andra. Däremot dejtar väst- och central afrikaner friskt vita.

Du har både rätt och fel. Blandäktenskap i afrikanska länder är ovanliga och anledningarna är många. Vita kvinnor boendes i afrikanska länder ser sällan någon fördel med att gifta sig med en svart man. Svarta män ser ofta vita kvinnor som "out of the game" och försöker därför inte ens därför att dom redan från början känner sig underlägsna.

Om vi övergår till svarta kvinnor så har vi en helt annan situation. Svarta kvinnor boendes i afrikanska länder föredrar ofta vita män. Anledningen är att vita män står för en helt annan trygghet. Svarta män anses som opålitliga, arbetsskygga och notoriskt otrogna av svarta kvinnor. Dessutom praktiseras fortfarande månggifte i många afrikanska länder, något som svarta kvinnor har allt svårare att acceptera.

Det finns med andra ord ett mycket stort antal afrikanska kvinnor som mer än gärna gifter sig med vita män och många av dom är beredda på att "göra vad som helst" för en bättre framtid.

Anledningarna till att vita män trots allt inte gifter sig med afrikanska kvinnor är många. Det handlar ofta om kulturella skillnader men det handlar också om att blandäktenskap fortfarande är ett känsligt ämne.

Jag har bott och arbetat i flera afrikanska länder och redan på den tiden fanns det en omfattande sexturism som innebar att vita män från i huvudsak Europa åkte ner till bl a Gambia, Kenya och Uganda och avverkade ett antal lättfångade svarta kvinnor under en 2-veckorsresa.
Citera
2011-09-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Du har både rätt och fel. Blandäktenskap i afrikanska länder är ovanliga och anledningarna är många. Vita kvinnor boendes i afrikanska länder ser sällan någon fördel med att gifta sig med en svart man. Svarta män ser ofta vita kvinnor som "out of the game" och försöker därför inte ens därför att dom redan från början känner sig underlägsna.

Om vi övergår till svarta kvinnor så har vi en helt annan situation. Svarta kvinnor boendes i afrikanska länder föredrar ofta vita män. Anledningen är att vita män står för en helt annan trygghet. Svarta män anses som opålitliga, arbetsskygga och notoriskt otrogna av svarta kvinnor. Dessutom praktiseras fortfarande månggifte i många afrikanska länder, något som svarta kvinnor har allt svårare att acceptera.

Det finns med andra ord ett mycket stort antal afrikanska kvinnor som mer än gärna gifter sig med vita män och många av dom är beredda på att "göra vad som helst" för en bättre framtid.

Anledningarna till att vita män trots allt inte gifter sig med afrikanska kvinnor är många. Det handlar ofta om kulturella skillnader men det handlar också om att blandäktenskap fortfarande är ett känsligt ämne.

Jag har bott och arbetat i flera afrikanska länder och redan på den tiden fanns det en omfattande sexturism som innebar att vita män från i huvudsak Europa åkte ner till bl a Gambia, Kenya och Uganda och avverkade ett antal lättfångade svarta kvinnor under en 2-veckorsresa.

Du får ha överseende med min okunnighet och ignorans, men hur uppfattas generellt sett vita män av svarta (män) som umgås och lever med svarta kvinnor? Ses det med samma oblida ögon och intolerans som svart man versus vit kvinna gör?
Citera
2011-09-12, 16:21
Medlem
Svensk födda svarta tjejer kan vara riktigt fina enligt mig, men ofta när det är invandrade så kommer dem från fattiga länder, tar alldeles för seriöst på sin religion etc, sen att svarta tjejer skulle lukta illa tror jag inte, bara det att dem inte använder olika dofter, deo etc. som alla nog vet börjar man lätt lukta illa samma dag eller dagen efter om man bara tvättar sig i tvål och inte använder något efteråt, beroende på vad man gör om dagarna ofc.
Citera
2011-09-12, 18:48
Medlem
TröttSvensks avatar
Har haft nöjet att lukta närmare på svarta kvinnor så väl i Sverige som i Afrika.
Kan inte säga att de inhemska eller utländska luktar mer illa än någon svettig kvart i tre ragg man haft.
Tvärtom verkar svarta tjejer oftast vara väldigt måna om sitt utseende och sin hygien.
Bäst var hon som doftade rosor hela hon ...mmm Kenya here i come.
Citera
2011-09-12, 21:08
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Du får ha överseende med min okunnighet och ignorans, men hur uppfattas generellt sett vita män av svarta (män) som umgås och lever med svarta kvinnor? Ses det med samma oblida ögon och intolerans som svart man versus vit kvinna gör?

Nu vet jag inte riktigt om du menar förhållandena i Sverige eller i afrikanska länder. Min uppfattning när det gäller afrikanska länder är att svarta män inte ser vita män som konkurrenter. Det beror troligtvis på att vita män är förhållandevis ovanliga i många afrikanska länder. Undantaget är självklart typiska turistorter eller nöjeskvarteren i dom större städerna.

Travar du runt på "landet" i en del afrikanska länder kan du knata runt i flera dagar utan att se en vit man.

Afrikanska män (om generaliseringen accepteras) är också medvetna om att deras afrikanska kvinnor relativt sällan gifter sig med vita män eftersom det "skall rätt mycket till" innan såna blandäktenskap etableras.

Man skall också komma ihåg att merparten av afrikanska kvinnor har ytterst begränsade möjligheter att träffa vita män. Den möjligheten finns i praktiken bara för afrikanska kvinnor som bor och arbetar (eller studerar) i större städer eller turistorter.

Månggifte är för övrigt något som förekommer högt upp i administrationen i många afrikanska länder, det förekommer t o m på regeringsnivå. Det är alltså inte enbart ett underklassfenomen.
Citera
2011-09-12, 21:28
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Har haft nöjet att lukta närmare på svarta kvinnor så väl i Sverige som i Afrika.
Kan inte säga att de inhemska eller utländska luktar mer illa än någon svettig kvart i tre ragg man haft.
Tvärtom verkar svarta tjejer oftast vara väldigt måna om sitt utseende och sin hygien.
Bäst var hon som doftade rosor hela hon ...mmm Kenya here i come.

Jag har samma erfarenhet. Afrikanska kvinnor (förutsatt att det handlar om kvinnor med normal hygien) luktar som regel lite annorlunda än vita kvinnor. Det finns flera orsaker. Dels har afrikanska kvinnor en annan hormonuppsättning och dels beror det på födan. Det finns i många afrikanska länder en matkultur som kraftigt skiljer sig från Europa. Faktum är att jag vid hemkomsten till Sverige tyckte att svenska kvinnor luktade konstigt (inte illa dock). Lukten av ett överambitiöst användande av deodoranter och duschtvål kändes en smula osexigt under en period.

För övrigt är min uppfattning att vita kvinnors hud inte ens kommer i närheten av det som svarta kvinnor kan erbjuda. Svarta kvinnors hud har en nyans och mjukhet som är oöverträffad.

Att sen kulturella skillnader kan innebära problem är en annan sak.
Citera
2011-09-12, 22:55
Medlem
RancorFeeders avatar
Färgade kvinnor är tio gånger mer intressanta än vita, och då pratar jag om "african americans". Antingen är dem helt "Oh, no, you didn't!", eller, lite mer soul:iga och coola. Sedan att de brukar ha en väldigt personlig smak när det kommer till musik och film gör inte saken något sämre.

Svarta män kan dock vara en annan sak, de som behöver hävda sig och massor. Har dock många färgade killkompisar, som är hur härliga som helst.
Citera
2011-09-12, 22:59
Medlem
Telefonladdares avatar
Du får ju inte glömma att du hänger på Flashback av alla forum heller. Men själv tycker jag inte det men jag attraheras inte av svarta så mycket men men... det är ju en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in