Varför har vi invandring? Jag förstår inte hur någon i Sverige tjänar något på det.
Vad är det som gynnar politikerna så mycket med att öppna gränserna?
Jag har länge funderat på det, men jag kan fortfarande inte förstå. Varför? Varför?
Senast redigerad av TheAwesomeboy1993 2011-09-07 kl. 17:37.
Allt kan inte köpas med pengas. Dagens politiker tycker att alla förtjänar ett bra liv och att alla är lika värda. Oavsett om du kommer från Somalia, Irak eller Sverige.
Svaret är enkelt: För att vi intelligenta arier aldrig någonsin igen skall ställa oss upp och säga nej till de judiska herrarna som gillar att kasta oss ut i krig mot andra och oss själva för att tjäna pengar på oss. De vill blanda ut oss med mer korkade gener då vi alla icke-judar är djur (goyim) för dem och skall arbetsslava på någon av deras multinationella bondgårdar till företag. Räknar du pengarna och vem som äger dem och hur det kommer sig så framträder mönstret tydligt.
Svaret är enkelt: För att vi intelligenta arier aldrig någonsin igen skall ställa oss upp och säga nej till de judiska herrarna som gillar att kasta oss ut i krig mot andra och oss själva för att tjäna pengar på oss. De vill blanda ut oss med mer korkade gener då vi alla icke-judar är djur (goyim) för dem och skall arbetsslava på någon av deras multinationella bondgårdar till företag. Räknar du pengarna och vem som äger dem och hur det kommer sig så framträder mönstret tydligt.
Svenskar föder inte tillräckligt många barn så nu ska vi ersättas av negrer och araber. Paradoxalt nog innebär det att de blir utan bidrag och svennehura.