Tack för svar. Är det de två gamla katterna som ligger där?
Jag fattade aldrig det där med varför du flyttade på lyktan. Nu står den ju framför de grenar du kapade av, eller?
Det är en av dom.
Jag flyttade den för att inte lägga delar av cypressen på den när jag tog ner dom delarna.
Det jag tog ner va åt andra hållet.
Man vet genom fordonsägarens positioner och avsända sms exakt var MJ:s mobil kan ha befunnit sig (om du inte vill göra gällande att M:s mobil avsänder fordonsfrågan innan hon sett bilen). Den platsen överensstämmer helt med din vid vallning anvisade slänt, där du säger dig ha slagit dig ned på ett par stenar efter att ha nått vändplanen/parkeringsplatsen - och utan att ha sett varken människor eller bilar. (FUP, s. 429ff, s. 435ff).
Självklart behöver bilen va sedd först men det behöver inte vara vid den vändplatsen.
I den lampan sitter det en udda lampa som inte ska ha skärm.
En annan glödlampa - som förfular lampan eftersom den har samma lampfot som den andra sänglampan. - Bör ha bytts ut i nära anslutning till MJ:s försvinnande men hann inte slängas pga förhör redan 4 aug.
Mycket kan B han ha missat - men inte en saknad lampskärm:
B öppnade garderober, men minns inte om de var låsta. "Jag letade ju också efter blodspår och efter trasiga saker, men såg inget sådant. Jag kollade om något såg flyttat ut eller städat extra noga. (FUP, s. 18).
Artmix
Marina gjorde tydligen illa sitt ben den 24/7.
Vad hände och vilka skador fick hon?
Jag va inte med så jag vet inte vad som hände, vet bara att hon hade ont i foten.
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
En annan glödlampa - som förfular lampan eftersom den har samma lampfot som den andra sänglampan. - Bör ha bytts ut i nära anslutning till MJ:s försvinnande men hann inte slängas pga förhör redan 4 aug.
Mycket kan B han ha missat - men inte en saknad lampskärm:
B öppnade garderober, men minns inte om de var låsta. "Jag letade ju också efter blodspår och efter trasiga saker, men såg inget sådant. Jag kollade om något såg flyttat ut eller städat extra noga. (FUP, s. 18).
Den satt där innan jag träffade Marina, det är en glödlampa med text i.
Vet inte säkert men har för mig att hon sa att hon fått den av den killen som bor i huset nu.
Artmix...I och med att du bott så länge i huset och du var mycket på tomten i samband med att Marina försvann. Har du någon förklaring på de hjulspår som hittades? Har du sett såna förr och vet vad de kommer ifrån typ?
Det såg ut som spår av fyrhjuling och de gick över ängen upp i skogen..
Senast redigerad av Mariooo 2011-09-06 kl. 14:48.
Artmix...I och med att du bott så länge i huset och du var mycket på tomten i samband med att Marina försvann. Har du någon förklaring på de hjulspår som hittades? Har du sett såna förr och vet vad de kommer ifrån typ?
Det såg ut som spår av fyrhjuling och de gick över ängen upp i skogen..
Kan vara en av böndernas miniskogsmaskin som gjort dom.