2011-09-06, 10:05
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djungelturken
Många frågor på en gång här:
I Aftonbladet stod att du och din advokat förde anteckningar under rättegången och att många uppgifter var nya el fel el något liknande.
Kan du ge exempel på såna saker som ni tyckte var fel?
Kan du berätta vad som finns i slasken som inte kom med. Var det något i slasken du saknade som kunnat tala till din fördel/nackdel?
I vallningsfilmerna och i förhören ter du dig ganska irriterad på polisen. Hur kommer det sig?

Ja det gjorde vi.
Familjens kännedom om vapnen och var dom hämtades, är ett ex.

Det finns ex. ett förhör med F**d som inte va med i fup som borde varit där.

Konstigt?!?! När dom upprepar allt 20-30 gånger och står å pekar med hela armen att jag har något med hennes försvinnande att göra trots att jag inte har de och dom inte har ett enda bevis för att det är så.
Citera
2011-09-06, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
Självklart!
Och helst i livet!

Men om du nu tror att Marina lever. Skulle hon inte berätta för dig att hon av någon anledning blodat ner sängen så väldigt mycket? En sådan blödning skulle göra vem som helst livrädd?
Citera
2011-09-06, 10:07
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Men om du nu tror att Marina lever. Skulle hon inte berätta för dig att hon av någon anledning blodat ner sängen så väldigt mycket? En sådan blödning skulle göra vem som helst livrädd?

Jag vet inte vad jag ska tro om den saken, jag hoppas.

Nä, det finns ingen anledning för henne att göra.
Hon lever sitt liv och jag mitt.
Citera
2011-09-06, 10:09
Bannlyst
Citat:

Blir du förbannad när folk tror att du dödat henne, eller förstår du varför de tror det?
Citera
2011-09-06, 10:09
Medlem
Hej Artmix, och välkommen till FB!

Tänkte bara fråga om du minns om det bodde någon i sommarstugan mitt emot Marinas hus eller om det stod tomt, just under den veckan när Marina försvann?
Citera
2011-09-06, 10:10
Medlem
Citat:
Ja det gjorde vi.
Familjens kännedom om vapnen och var dom hämtades, är ett ex.

Det finns ex. ett förhör med F**d som inte va med i fup som borde varit där.

Konstigt?!?! När dom upprepar allt 20-30 gånger och står å pekar med hela armen att jag har något med hennes försvinnande att göra trots att jag inte har de och dom inte har ett enda bevis för att det är så.
Har du blivit bättre bemött av polisen i tidigare ärenden tycker du?
Hur skulle polisen ha bemött dig för att du skulle velat vara mera samarbetsvillig?
Citera
2011-09-06, 10:14
Medlem
YONIs avatar
Citat:

Du levde på henne och utnyttjade hennes godhet.. till bristningsgränsen. Tycker det är magstarkt av dig att påstå att du levde ditt liv.. Om du hade sett till att skaffa dig jobb och bostad.. som en normal karl hade gjort.. Då.. hade det varit sanning!
Citera
2011-09-06, 10:14
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Blir du förbannad när folk tror att du dödat henne, eller förstår du varför de tror det?

Det jag blir är snarare ledsen för att folk inte kan läsa fup objektivt och med öppna ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av Kokko-Laban
Hej Artmix, och välkommen till FB!

Tänkte bara fråga om du minns om det bodde någon i sommarstugan mitt emot Marinas hus eller om det stod tomt, just under den veckan när Marina försvann?

LS va i sin sommarstuga.

Citat:
Ursprungligen postat av djungelturken
Har du blivit bättre bemött av polisen i tidigare ärenden tycker du?
Hur skulle polisen ha bemött dig för att du skulle velat vara mera samarbetsvillig?

Ja det har jag.
Dom borde gjort en objektiv utredning, men samarbetsvillig har jag varit hela tiden.
Citera
2011-09-06, 10:18
Bannlyst
Artmix...polis och åklagare då? De tror att du är skyldig. De hittar ingenting som tyder på att Marina lever eller att någon annan dödat henne?
Citera
2011-09-06, 10:20
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Artmix...polis och åklagare då? De tror att du är skyldig. De hittar ingenting som tyder på att Marina lever eller att någon annan dödat henne?

Det beror ju på att dom inte utrett möjligheten att det kan vara någon annan om hon är död.
För det finns inget som bevisar att hon verkligen är död.
Citera
2011-09-06, 10:25
Bannlyst
Citat:
Det beror ju på att dom inte utrett möjligheten att det kan vara någon annan om hon är död.
För det finns inget som bevisar att hon verkligen är död.

Det finns inget som bevisar att hon lever heller...

Den lilla P7:an du fick göra..de misstänker att du kan lida av en allvarlig psykisk störning, vad är din reaktion på det?
Citera
2011-09-06, 10:27
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Det finns inget som bevisar att hon lever heller...

Den lilla P7:an du fick göra..de misstänker att du kan lida av en allvarlig psykisk störning, vad är din reaktion på det?

Efter så lång tid i häkte helt isolerad så framstår nog vem som helst som psykiskt störd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in