Citat:
Ursprungligen postat av h0az
Är tjack verkligen värt det? Är det värt att betala många hundra lappar för några linor.
Har personligen inte tatt Tjack, men jag funderar på det behöver bara peppas.
Det jag hört hittils/läst är ju bara att man får lite kuk och enorm pungsvett. Finns det inga posetiva delar?

Ja Tjack är absolut värt det, har haft några av mina bästa stunder på Amfetamin.
Men det många gör fel är att dom inte FÖRBEREDER för tex. avtändingen,
det är väll klart att man som gröngöling som aldrig tagit tjack mår piss när man
märker hur svårt det är att sova och äta och man mår dåligt psykiskt!
Förbered så att du inte behöver göra något speciellt eller träffa några människor under några dygn.
Skaffa något att somna på, tex. Benzo eller GHB - där har du så att du kan sova när du känner att det roliga är över och detta löser i stort sätt alla
tråkiga effekter!
När du har sovit kanske du mår lite halvdant psykiskt (behöver inte alls bli så)
men då kan det vara skönt att tex. ha lite röka om du gillar det och kanske
ta en Benzo eller lite pilsner om man känner för det.
Och var med någon eller några personer du verkligen tycker om och så tar
ni tjacket tillsammans - ni kommer få en riktigt rolig stund!
Det jag menar med att ta några dygn ni vet att ni kommer vara för er själva
är för att man kan bli lite nojig om man oroar sig för att någon ska komma
över och så.
Fråga gärna om det är något du vill veta och sök här på FB finns MASSVIS
med bra tips!
Vissa upplever knappt dom negativa effekterna av Amfetamin och andra upplever dom starkare,
jag tex. har turen? att knappt känna av något negativt.
Inte ens dom första gångerna jag tog tjack, mina vapendragare som var med hela tiden mådde inte så 100% bra,
den ena värre en den andra.
Jag har alltid kunnat pressa i mig mat om jag velat (och det är viktigt att äta) och när dom legat utslagna
och stirrat upp i taket och försökt sova så har jag pillat och donat med något, städat, pillat på datorn etc.
För jag har hela tiden vetat "ingen sömnemedicin finns i lägenheten och sova utan just nu är onödigt att försöka".
Vissa är mera motaglig för det negativa..
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Nej, verkligen inte....har inte heller testat tjack, men har vänner som det gått illa för, just på grund av tjacket....det e smuts..
Varför funderar du på att börja med det? Jag förstår dig inte riktigt? Ren nyfikenhet alltså......
Han skrev inte att han ska börja med Amfetamin, han ville
prova..
Du har ju ens provat Amfetamin, då kan du ju inte veta.
Och bara för att det gick illa för dina vänner så säger inte det så mycket
om just Amfetamin.