går på antabus o testade dricka några folköl...det var ju inga problem men jag blev så jävla täppt i näsan o fick lite tungt o andas. .. gick in i nån antabus tråd o läste att man kan motverka med antihistaminer..
aha allergimedicin! tänkte jag o kom att tänka på kartan atarax jag har liggande i bokhyllan, har aldrig testat atarax överhuvudtaget eftersom jag hört att det inte funkar alls..
hursomhelst,, slänger upp fassen och mkt riktigt, atarax är en antihistamin. perfa tänker jag o slänger i mig 3 st.
sen dricker jag lite till o börjar fundera på hur det är o blanda atarax o alkohol,, kanske ingen bra ide alls.. så jag letar upp den här tråden,,, skummar igenom o ser att de flesta säger att det inte händer något...sen hittar jag ett inlägg där nån skriver att det e nice med några + alkohol,, HAHA! tänker jag o slänger i mig ett par tre stycken atarax till..
läser vidare, nån skriver att han blir konstig av sina 10mg atarax,, hmm tänker jag, vad är det för styrka på mina.... kollar... 25mg! vafan har jag överdoserat nu liksom + alkohol + antabus. ...ähh vafan.. läser om nån tjej som totaldäckar o ambulans får komma.. blir lite nojjig..
börjar känna av ataraxen en del nu och jag vet inte alls vad jag har o vänta mig.. känns som ballonghuvud o lite smålullig... får se vad som händer. jag överlever nog.. ska dock till vårdcentralen imorrn vid typ 10.00 för att ta antabus,,
aja.-.. kanske uppdat4erar senare,, om jag inte totaldäckar