2011-08-11, 20:39
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Varför kan inte denna stenåldersfråga dö ut? Man kan inte se om en tjej är oskuld eller inte och tur är väl det då det finns så mycket fördomsfulla människor där ute. När jag var "liten" och läste sexspalter i Kamratposten och Frida så skrevs det redan då om att det inte fanns en hinna...det var typ 10-15 år sedan.

De flesta tjejer får mens innan de har haft sex och då har man ju varit där inne och petat med tampong dessutom. Suck alltså.
Citera
2011-08-11, 22:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag är varken kurd eller libanes men blödde ändå.
Är jag ett medicinskt underverk?

Ta med flickstackarn till en gynekolog som kan verifiera äktheten.
Nej, självklart kan du inte veta, du kan bara välja att tro på henne eller ej.

Ja, vi ska ställa ut dig på museum.

Mitt problem är att jag inte förstår vikten av oskulden. Visst, om någon knullar dåligt, är fumlig och har handsvett och dessutom lämnar en liten fläck blod så anar man ett samband. Riktigt tragiskt blir det om hon är 45, har 4 barn, en nött Kama Sutra i bokhyllan, gäspar och gnäller över "karlar som inte kan ge henne vad hon behöver" och fortfarande knullar dåligt... det är ledsamt.
Citera
2011-08-11, 22:58
Medlem
Hydroliciouss avatar
Det är ju svårt som fan då alla inte blöder och inte behöver vara vidare trånga heller. Den slidkransen alla snackar om (antar att det är ringen där inne iaf) kan ju spricka till exempel av ridning. Så bara för att den inte finns eller hon inte blöder betyder ju inte att hon inte kan vara oskuld ändå.

Varför är det så viktigt?
Citera
2011-08-11, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattstad88
Hej

Min fråga är hur vet man egentligen till 100% om en tjej är oskuld?
För visst vet jag att tjejen börjar blöda när hon har sex första gången
och att hon är extremt trång. Men tjejer är ju bäst på att ljuga om just
det. Med det menar jag att hon kanske har mens just då eller att hon inte
haft sex på länge och på så vis är trång eller att hon rent allmänt är trång
för att man är stor etc. Hur vet man säkert om hon är oskuld?

Alla blöder inte, och vart har du fått det ifrån att hon är extremt trång? Det stämmer inte alls.
Är hon trång beror det nog inte på att "du" är stor iaf, oroa dig inte. Snarare att hon inte är våt nog alternativt spänner sig.

Ha sex med dina kusiner som sitter inlåsta bort från alla killar så ska du se att hon är oskuld.

Tjejer som har sex ofta är oftast trängre än de som inte har det pga musklerna. Unga tjejer verkar oftast inte veta vad knipövningar är vilket gör att det ibland kan vara som att knulla en burk (nej min kuk är inte modell mini). Så att utgå ifrån antalet partners eller liknande beroende på om hon är trång eller inte är lite lustigt då de flesta unga tjejer är kringvandrande pokaler hos killar och äldre tjejer är mer eller mindre oskulder
Senast redigerad av SuperGnu 2011-08-11 kl. 23:22.
Citera
2011-08-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Dessutom kompliceras det hela ytterligare av att en tjej kan sakna hinnan (eller vecket om man ska vara politiskt korrekt) utan att haft sex. Massor av hinnor/veck försvinner i samband med små olyckor i nedre tonåren. Det kan handla om ramla ner på bommen undet gympan i skolan, vurpor på cykeln och annat.
För oss i norra Europa är inte sånt där särskilt viktigt -- jösses, gillar man verkligen tjejen, så får man köpa hela paketet, oavsett om det är begagnat eller inte.

OMG

1. Nej, man kan inte sakna slidkrans.
2. Slidkransen kan inte "försvinna".
3. Fysisk aktivitet såsom att ramla på bommen, cyckla, rida osv. kan inte göra så att slidkransen "försvinner" eller att "mödomshinnan spräcks" eftersom det inte är så det fungerar.

Sluta sprida myter.
Citera
2011-08-12, 11:05
Medlem
Monk3ys avatar
Citat:
Hej

Min fråga är hur vet man egentligen till 100% om en tjej är oskuld?
För visst vet jag att tjejen börjar blöda när hon har sex första gången
och att hon är extremt trång. Men tjejer är ju bäst på att ljuga om just
det. Med det menar jag att hon kanske har mens just då eller att hon inte
haft sex på länge och på så vis är trång eller att hon rent allmänt är trång
för att man är stor etc. Hur vet man säkert om hon är oskuld?

Den första delen är att hon ska vara extremt trång. Inte bara lite trång, utan så trång att du inte får in den på första försöket trots att hon är våt. Du kommer att behöva försöka vid flera tillfällen, tänk 3-4-5 försök där du varje gång för in den lite djupare.

Den andra delen är att hon ska ha mycket ont. Även om hon har haft fingrar i sig tidigare, så kommer hon ha väldigt ont. Hon kommer troligen vilja att du står still i henne ett bra tag. Hon ska ligga stilla och se ut som att hon vill att du ska sluta.

Det du också kan göra är att be en tjejkompis luska ut om hon är oskuld genom att prata med henne.
Citera
2011-08-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monk3y
Den första delen är att hon ska vara extremt trång. Inte bara lite trång, utan så trång att du inte får in den på första försöket trots att hon är våt. Du kommer att behöva försöka vid flera tillfällen, tänk 3-4-5 försök där du varje gång för in den lite djupare.

Den andra delen är att hon ska ha mycket ont. Även om hon har haft fingrar i sig tidigare, så kommer hon ha väldigt ont. Hon kommer troligen vilja att du står still i henne ett bra tag. Hon ska ligga stilla och se ut som att hon vill att du ska sluta.

Det du också kan göra är att be en tjejkompis luska ut om hon är oskuld genom att prata med henne.

Tack ska du ha för ditt seriösa svar!
Citera
2011-08-12, 14:49
Moderator
evilhoneys avatar
Massor av OT raderat och tillsägelser utdelade.
//mod
Citera
2011-08-21, 14:06
Medlem
Citat:
Dr Tobbahia

Hur ser man skillnaden på om hon har mens eller oskulds blöder?

Skaffa någon form av erfarenhet inom sex först, sen märker du det själv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in