2011-08-11, 15:00
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det enda sättet att veta är om hon är kurd eller fin libanes. De blöder ALLTID (om man frågar hennes släkt), och gör hon det inte får du kasta sten på henne så du får tillbaka lite av din heder.

Alla övriga kvinnor behöver inte blöda och är alltså horor (om du frågar hennes släkt).

Jag är varken kurd eller libanes men blödde ändå.
Är jag ett medicinskt underverk?

Ta med flickstackarn till en gynekolog som kan verifiera äktheten.
Nej, självklart kan du inte veta, du kan bara välja att tro på henne eller ej.
Citera
2011-08-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbahla
du kan ju aldrig vara 100% på att en tjej är oskuld, jag skulle dock lita på det hon säger, är väl ingen stor sak att ljuga om och om hon gör det, så är hon ett whitetrash luder som sätter värde på en så meninglös sak.. dumpning och skallning rekommenderas.. spotta på henne också..

Tjejer BEHÖVER inte börja blöda första gången dom har sex, när du trycker deras mödomshinna..
och hon behöver inte heller vara speciellt trång, mitt andra förhållande var just så, det ekade fan när man körde in den.. och hon var oskuld.

Stor skillnad på att nuppa någon så hon "oskulds blöder" och när hon har mens..

Du kommer aldrig veta helt hundra.

Dr Tobbahia

Hur ser man skillnaden på om hon har mens eller oskulds blöder?
Citera
2011-08-11, 15:29
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattstad88
Hej

Min fråga är hur vet man egentligen till 100% om en tjej är oskuld?
För visst vet jag att tjejen börjar blöda när hon har sex första gången
och att hon är extremt trång.
Men tjejer är ju bäst på att ljuga om just
det. Med det menar jag att hon kanske har mens just då eller att hon inte
haft sex på länge och på så vis är trång
eller att hon rent allmänt är trång
för att man är stor etc. Hur vet man säkert om hon är oskuld?

Du vet ju ingenting?
Citera
2011-08-11, 15:36
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Ts du kommer aldrig veta 100%
Citera
2011-08-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattstad88
Hej

Min fråga är hur vet man egentligen till 100% om en tjej är oskuld?
För visst vet jag att tjejen börjar blöda när hon har sex första gången
och att hon är extremt trång. Men tjejer är ju bäst på att ljuga om just
det. Med det menar jag att hon kanske har mens just då eller att hon inte
haft sex på länge och på så vis är trång eller att hon rent allmänt är trång
för att man är stor etc. Hur vet man säkert om hon är oskuld?

Så mycket fel i den här texten att jag knappt vet vart jag ska börja...

1. Du kan aldrig veta till 100%, du får lita på vad hon säger.
2. Tjejer behöver inte blöda första gången de har sex. Det finns inte heller någon "hinna" att spräcka om du trodde det.
3. Tjejer behöver inte vara trånga bara för att det är första gången de har sex. Det är individuellt och har även att göra med hur upphetsad hon är.
4. Du skulle märka om det var mens...
5. Tjejer blir inte trängre bara för att de inte haft sex på länge. Se punkt 3.
6. FRÅGA HENNE, om det nu är så jävla viktigt för dig.
Citera
2011-08-11, 16:27
Medlem
Ramblas avatar
Du kan aldrig veta... Vad spelar det för roll...
Citera
2011-08-11, 16:58
Medlem
Dessutom kompliceras det hela ytterligare av att en tjej kan sakna hinnan (eller vecket om man ska vara politiskt korrekt) utan att haft sex. Massor av hinnor/veck försvinner i samband med små olyckor i nedre tonåren. Det kan handla om ramla ner på bommen undet gympan i skolan, vurpor på cykeln och annat.
För oss i norra Europa är inte sånt där särskilt viktigt -- jösses, gillar man verkligen tjejen, så får man köpa hela paketet, oavsett om det är begagnat eller inte.
Citera
2011-08-11, 17:41
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Dessutom kompliceras det hela ytterligare av att en tjej kan sakna hinnan (eller vecket om man ska vara politiskt korrekt) utan att haft sex. Massor av hinnor/veck försvinner i samband med små olyckor i nedre tonåren. Det kan handla om ramla ner på bommen undet gympan i skolan, vurpor på cykeln och annat.
För oss i norra Europa är inte sånt där särskilt viktigt -- jösses, gillar man verkligen tjejen, så får man köpa hela paketet, oavsett om det är begagnat eller inte.

Det finns ingen hinna utan slidkrans som även kan tänjas ut om man är oskuld.
Citera
2011-08-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Det finns ingen hinna utan slidkrans som även kan tänjas ut om man är oskuld.

Jo, man kan kalla det vad man vill, men det förändrar knappast fysologin.
Citera
2011-08-11, 18:35
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Jo, man kan kalla det vad man vill, men det förändrar knappast fysologin.

Det är stor skillnad på en hinna och på en krans. http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Slidkransen/
Citera
2011-08-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Det är stor skillnad på en hinna och på en krans. http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Slidkransen/

Jag må vara korkad, men jag ser ingen skillnad i praktiken. Fittorna ser ut som dom alltid har gjort -- det blir ingen skillnad för att man byter namn på samma sak.
Jag menar, det måste ju finnas någon slags gräns för hur politiskt korrekta folk får bli. Dessa människor kommer att må otroligt dåligt den dagen de är tillräckligt gamla för att konfronteras med verkligheten.
Citera
2011-08-11, 19:15
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Jag må vara korkad, men jag ser ingen skillnad i praktiken. Fittorna ser ut som dom alltid har gjort -- det blir ingen skillnad för att man byter namn på samma sak.
Jag menar, det måste ju finnas någon slags gräns för hur politiskt korrekta folk får bli. Dessa människor kommer att må otroligt dåligt den dagen de är tillräckligt gamla för att konfronteras med verkligheten.

En hinna kan vara nått som spricker som täcker hela öppningen, medan en krans är ja som på bilderna i länken och kan inte spricka däremot kan det bli små sprickor som kan göra att det blöder. En del av kransen kan också finnas kvar efter man förlorat oskulden. Därför är slidkrans ett mycket bättre ord än mödomshinna som kan ge det intrycket att det är något som alltid spricker när en tjej förlorar oskulden och leder till att det blöder. Vilket många kulturer än idag tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in