2011-08-19, 23:51
Medlem
gå in på länken och in på foto

http://hells-angels.se/karlstad/photo.htm
2011-08-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
gå in på länken och in på foto

http://hells-angels.se/karlstad/photo.htm
Lite osäker på om det är rätt kille. Tror det är Erik Moberg, den förre presidenten som körde ihjäl sig i Norge 2007, men är rejält osäker på det.
Skärmdump från HA Worlds hemsida.
Skärmdump från HA Kds hemsida.
Senast redigerad av BloodNGuts 2011-08-20 kl. 00:28.
2011-08-20, 00:30
Medlem
Citat:
har fått det bekräftat nu att det är han som är presidenten. på bilden med hästsvans

Vem fan är det som "bekräftar" allt som du säger hela tiden? Sitter du och ringer runt till alla dina kriminella vänner och frågar om dom kan bekräfta saker som du sitter och skriver på flashback? Vet dom om att du är en liten jävla skvaller-kärring?

Sköt om dig!
2011-08-20, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Vem fan är det som "bekräftar" allt som du säger hela tiden? Sitter du och ringer runt till alla dina kriminella vänner och frågar om dom kan bekräfta saker som du sitter och skriver på flashback? Vet dom om att du är en liten jävla skvaller-kärring?

Sköt om dig!

hehe hehe du har rätt jag skvallrar som fan .. men varför ska jag inte säga sanningen villl du höra sanning eller mytoman historier din pajjas. jag vet vad du är för människa när någon kommer med fakta som du ej vill höra så tar du åt dig..
2011-08-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Lite osäker på om det är rätt kille. Tror det är Erik Moberg, den förre presidenten som körde ihjäl sig i Norge 2007, men är rejält osäker på det.
Skärmdump från HA Worlds hemsida.
Skärmdump från HA Kds hemsida.

det är presidenten nu. han på bilden
2011-08-20, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark

Sköt om dig!

sköt om dig
2011-08-20, 01:41
Medlem
Nightsmokes avatar
Någon koppling?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1529522/Skottlossning-pa-Mollevangstorget.html
2011-08-20, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightsmoke
Någon koppling?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1529522/Skottlossning-pa-Mollevangstorget.html

ingen koppling med hamc
2011-08-20, 02:10
Medlem
Mc-gäng i förhör efter skottlossning
Minst ett skott har avlossats vid en uteservering på Möllevångstorget i Malmö. Polisen har förhört medlemmar i ett mc-gäng, som var på platsen, men ingen har gripits eller kunnat knytas till skottlossningen. (TT)
Minst ett skott har avlossats vid en uteservering på Möllevångstorget i Malmö. Polisen har förhört medlemmar i ett mc-gäng, som var på platsen, men ingen har gripits eller kunnat knytas till skottlossningen vid halv tolv på fredagskvällen.
Många restauranggäster såg händelsen. Medlemmar från gänget Bandidos syntes enligt vittnen på platsen.
Polisen skickade ett stort antal patruller till Möllevångstorget, sedan den fått fick in en mängd samtal om skjutningen.
En patronhylsa låg kvar vid uteserveringen.
Ingen människa skadades vid skottlossningen.
2011-08-20, 02:55
Medlem
Citat:
jo jag ska säga dig.. dom startar något dom inte kan avsluta.. nu pratar jag om karlstad hamc dom var fulla av sprit och slog 3 man när dom var 9-10 man. då var dom tuffa men dan efter när bmc förklarade krig mellan hamc och bmc lokalt i karlstad så banga dom ur .. och vill medla fred jooo bara för att dom vet att dom ej klarar av det. det visar att dom är tuffa när dom är påverkade. dom trode väl inte att bmc skulle göra en hämnd så snabbt. vet du vad hamc gjorde jo dom gömde sig på sin klubb och vågade inte vissa sig i stan för en dom fick en tid o plats att mäkla fred med bmc som jag tro ägde rum i går. starta inte något om du inte har pungkullor att avsluta dET. SANNINGEN ÄR att hamc karlstad inte fick backup av hamc hela sweden bara för att dom inte ville ha ett krig igen med bmc. bmc var berädda att gå i krig hela sverige om hamc antog utmaningen. men det värkar dom ej gjort därför stannade et lokalt, då insåg karlsta avd att det är kört vi ger upp och mäklar fred..

ha det grabben

Du är så full av skitsnack! Du vet inte ens vem i HA som fick propp!
Så ha det grabben!
2011-08-20, 02:58
Medlem
Citat:
okej har fått info om det hela. det är fred mellan hamc och bmc i karlstad. bandidos gick segrande ur det och hamc vågade inte hämnas tillbaka. vinst till bmc... om ni inte tro mig vänta och se. ni kommer inte höra ett knyst mer. nu var det roliga slut tack och hej. mvh klanen

Info från NWT eller?
2011-08-20, 03:02
Medlem
Citat:
hehehe du e rolig du med ta och knulla dig själv i röven..din STORA BÖG KNULLARE

Du är inne i denna tråd med en massa osanningar din STORA BÖG KNULLARE!
Var det en medlem i HA eller inte BMC gav sig på? Det borde du veta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in