Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Du snackade ju om feststämning? En hel del andra här har också påstått att det saknas rivalitet i Köpenhamnsderbyt, vilket jag vände mig emot.
För övrigt ett helt onödigt provokativt svar från dig. Uppenbarligen har du blivit överkörd i denna diskussion ett antal gånger nu, vilket dina svar vittnat om gång på gång. Ett sista försök i att förlöjliga mig kommer inte väga upp resterande av dina skitinlägg.
Adjöken!
Ja jag känner mig rätt överkörd ja.
Vad fan är det för fel egentligen? Jag sa feststämning och du hakar upp dig på det och jag sa att du själv får bedöma om vad som är feststämning och vad som är hatstämning för jag orkar inte gå in och diskutera ord. Och dessutom, nu debatterar du bara om ordet "Feststämning" och inte om derbyt, samtidigt som du håller med om att DIF-Gnaget är större. Vad fan är ditt problem? Varför måste du alltid hitta något litet att klaga på?
F.ö så ska har jag aldrig någonsin påstått att FCK-BIF är ett litet möte. Tror att det mötet är större än t.ex. Rosengård-Brann eller LYN-Vålerenga. Men jag tror bara att DIF-Gnaget är större p.g.a. att det har mest rivalitet för det är så jag uppfattar hur det största mötet är.