16 år i ett svenskt fängelse, vilket bra straff för en som våldtagit och mördat en oskyldig flicka!
Hur kan man få ett så lågt straff egentligen, svenska rättssystemet är ju en parodi.
Ett straff på 16 år för något så brutalt är ju ett hån mot hela svenska folket, spelar ingen roll om du är svensk/arab/afrikan, det är ett hån mot alla. Och svenska fängelser är ju på tok för komfortabla också, 16 år i ett svenskt fängelse... Det ska ju vara minst som på Guantanamo Bay för någon som våldtagit och mördat en oskyldig. Och ni pundare som kommer med argument som "de måste få rätt behandling" och "vi vill inte att monster ska släppas ut i samhället efter sina år i finkan", åt helvete med hela det snacket!
Om det nu är så att de kommer ut som monster efter ett helvete i finkan, dvs om finkan är för brutal och hård, ge de isf två skott i skallen efter avtjänad tid! Svårare än så är det liksom inte, men i Sverige måste man vara så jäkla politisk, demokratisk och människorätts vänlig. Jättebra att en person som våldtagit och mördat kommer ut efter 16 år...
Och vad är problemet med svenskar egentligen? Ta saken i egna händer om rättssystemet sviker! Om någon våldtar och mördar din dotter eller son, ska du då sitta och acceptera att personen får 10-20 år och sedan är en fri man? Stå upp för din sak, ta saken i egna händer och ge personer som tar din familjemedlem ifrån dig det han/hon förtjänar.
Hade jag haft en dotter/son och någon medvetet tog dennes liv skulle jag se till att aset fångas in av några och förs till mig så fort möjlighet finns. Sedan hade jag knutit fast svinet, hällt på bensin och eldat upp aset levande. Som de gjorde i den Kenya filmen typ... Han ska vara väldigt glad att det inte var en zigenarbrud han gav sig på... Då skulle det ha slutat riktigt jävla illa för honom.. Han hade typ haft detta efter sig:
http://blog.nouadreapta.org/wp-conte...devarul111.jpg