2011-07-19, 13:45
Medlem
vattholma-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asikten
En sak som slog mig. För ett par år sedan skulle en polare ligga med en tjej på fyllan, den tjejen är en av dom här systrarna. Hon ska ha sagt innan akten kom igång att hennes bror våldtar henne och att
hon inte vet vad hon ska göra.

Det blev inget ligga efter det.

Vi skrattade åt det då han berättade då ingen tog det särskilt seriöst, visste heller inte vem hon var.

Så undrar hur många som egentligen visste att detta pågick? Hon hade bara träffat min polare under några timmar och berättade.

Sjukt!
Sånt här är väldigt vanligt bland incest och våldtäkts offer, det börjar med att de antyder lite lätt och efter ett par minuter får man höra allt möjligt sjuk som de råkat ut för. Sedan vill de ha sex och kan börja gråta om man tappar lusten...
Citera
2011-07-19, 14:20
Medlem
Narvals avatar
Läst rapporten tycker inte killen bör få fängelse, snarare en lång vistelse på mentalsjukhus...

Någon som har bild på gården?
Senast redigerad av Narval 2011-07-19 kl. 14:30.
Citera
2011-07-19, 17:08
Bannlyst
Snacka om harem han hade, fitta närsomhelst o varsomhelst. Synd bara att det var systrar o att de var för unga haha. Men jag undrar hur mkt mer fuffens han haft för sej som inte kommit fram.
Citera
2011-07-19, 19:44
Medlem
4168s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
GM ser ut som en typisk SD-are.

Kan du länka bild på GM?
Citera
2011-07-20, 01:51
Medlem
Flycktings avatar
Var kan man hitta domen?
Citera
2011-07-20, 03:00
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyckting
Var kan man hitta domen?
Inlägg #26 i denna tråd!
Citera
2011-07-20, 09:31
Medlem
Anitha Schulman antyder liknande saker i sin krönika...

http://nyheter24.se/noje/kandisar/592019-anitha-schulman-gotland-har-storre-problem-an-doda-snokar
Citera
2011-07-20, 10:18
Medlem
Vidfamnes avatar
Om gärningsmannen verkligen fick 6 år för för grova sexuella övergrepp på sina systrar måste verkligen målet uppmärksammas politiskt och straffskalan för brottet i fråga höjas.
Vad säger att gärningsmannen inte kommer att återfalla till samma brottslighet efter att fängelsestraffar avtjänats.
Citera
2011-07-20, 22:59
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Om gärningsmannen verkligen fick 6 år för för grova sexuella övergrepp på sina systrar måste verkligen målet uppmärksammas politiskt och straffskalan för brottet i fråga höjas.
Vad säger att gärningsmannen inte kommer att återfalla till samma brottslighet efter att fängelsestraffar avtjänats.

Jag antar att många av övergreppen skedde då GM inte var straffmyndig och således inte döms till fängelse? Men du har rätt, straffen för våldtäkt är ett hån och borde höjas. Då det gäller sexualbrott är väl även återfallsrisken ganska hög. Fransmännen var något på spåret med sin djävulsö.
Citera
2011-07-20, 23:10
Medlem
MadameRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
En av dom absolut vidrigaste människorna jag har träffat är diakonissa och hon lever verkligen efter den parollen.

Vem var det?
Citera
2011-07-21, 08:39
Bannlyst
vad jag har hört från gotland var hans föräldrar också överkåta och knullade sina barn
Citera
2011-09-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Kyrkvärd i Träkumla kyrka. Inte präst.

www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=549111

Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Samma person, dvs. pappa Malmros, verkar ju även ha varit aktiv moderat och suttit som ersättare i byggnadsnämnden på Gotland:

http://www.moderat.se/web/Gothe_Malmros_1.aspx

Verkar dock inte ha kvar sitt uppdrag efter senaste valet.

Känns som att detta kan vara GM:s pappa:
http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7116702

Detta är en ren gissning från min sida utan något som helst att gå på.
Senast redigerad av rsrper 2011-09-20 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in