2011-07-02, 20:33
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Och de ofräscha saknar gärna social kompetens och deo.

Deo??

Jag är kåt, fräsch och har både deo och social kompetens. Upplever fortfarande att ni killar inte är så lättraggade som ni låter påskina.
Citera
2011-07-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Deo??

Jag är kåt, fräsch och har både deo och social kompetens. Upplever fortfarande att ni killar inte är så lättraggade som ni låter påskina.

Du är väl inte attraktiv nog. Kanske är du för gammal.
Citera
2011-07-02, 22:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Deo??

Näe. Svarar man ärligt på frågan hur svår man är att ragga upp kanske ens mans-kort dras in. Det vill vi inte riskera.
Citera
2011-07-03, 00:09
Medlem
Mvks avatar
Kåta kvinnor?
Bästa som finns.
Fan e problemet?
Citera
2011-07-03, 00:11
Medlem
ni tjejer vad tycker ni om skor och chocklad?
Citera
2011-07-03, 01:46
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Deo??

Kåta tjejer är underbara men det finns ju a time and a place för allt. Att bara gå fram till random kille på krogen och fråga om man ska knulla är ju bara trashigt. Däremot är det ju underbart med kåta tjejer och tjejer som med stil förklarar vad de vill!
Citera
2011-07-03, 18:07
Medlem
Hemulis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Om det är MIN kvinna (ingen random typ) dvs min hustru, så är jag direkt "PÅ"! Skulle någon okänd göra något liknande hade nästa gång vi träffats varit i tingshuset!
Citera
2011-07-04, 08:49
Medlem
Gixs avatar
Gör det med stil och jag är på.

Annars är det fantastiskt med kåta tjejer.
Citera
2011-07-04, 09:24
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemuli
Om det är MIN kvinna (ingen random typ) dvs min hustru, så är jag direkt "PÅ"! Skulle någon okänd göra något liknande hade nästa gång vi träffats varit i tingshuset!

Tingshuset??!!

Du min vän, har tagit svårraggad till en helt ny nivå. Vad är det för fel på ett vanligt nej?
Citera
2011-07-04, 10:50
Medlem
Knights avatar
Citat:
Deo??

Problemet ligger nog i att det är bara några få killar och tjejer som ser bra ut. De lär ju tröttna rätt snabbt på att alla vill ligga med dom? Jag tror fortfarande att vi killar är lättare att få isäng än tjejer. om man ser till en större grupp
Citera
2011-07-04, 14:31
Bannlyst
Vadå? Är kåta kvinnor någon slags egen avart till kvinnor? Förstår inte riktigt denna tråd.
Citera
2011-07-04, 14:57
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Jag blir kåt som ett djur när jag ser en människohona krypa runt med saft droppande från fittan, åh fittlukt mmm.

Jag gillar båda. Å fyfan vilken dröm det skulle vara om en snygg tjej kom fram till mig, tog tag i mig, knuffade mig mot väggen med hennes kropp tät intill mig och sa "Jag är kåt, jag har hört att du är en Flashbackare, ta mig i tvåan med din Flashbackarkuk, SNÄLLA AAAAA SNÄLLA!"

Sen det där med matlagning wow. Sitter och grillar och så kommer det en random tjej och suger av mig. Gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in