2011-07-01, 09:29
Medlem
Sjograss avatar
Skrivet av TS i en annan tråd:

Citat:
Menar du "mineråring" eller stavade du fel när du skulle skriva minderårig? Du är säkert minderårig på riktigt eftersom du stavade fel.

Ts, och vad kan vi då konstatera baserat på din stavning i den här tråden? Hehe.. Men du kanske halluciongerade lite när du skrev den.

http://bostonsnark.wikispaces.com/fi..._or_gtfo_2.jpg
Citera
2011-07-02, 00:50
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras

Ts, och vad kan vi då konstatera baserat på din stavning i den här tråden? Hehe.. Men du kanske halluciongerade lite när du skrev den.

Asså, seriöst sluta gå Off topic. Jag är 18 jag lovar! Tänker inte visa mina bröst för dig äckel.
Citera
2011-07-02, 10:24
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaran
Asså, seriöst sluta gå Off topic. Jag är 18 jag lovar! Tänker inte visa mina bröst för dig äckel.

Haha... hah. heh. Nämen gå till närmsta blomaffär och fråga efter datura och äter du 15 frön eller några blad, då kan du halluciongera lagligt.
Citera
2011-07-02, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras

Hahaha Dagens garv!

Lucid dreaming låter som något för dig. Gå in på FB:s Drömforum för att få bättre hjälp där.

Utsätt dig för extremt stor stress (till den gräns att du tror att du ska dö) och sluta med att sova. Då kommer du garanterat att hallucinera. Bieffekterna är ju dock mycket värre är vid de flesta olagliga droger.

Ett annat sätt är att få ECT (electroconvulsive therapy) dvs. du ger hjärnan elchocker. I normala fall så vill man inte framkalla hallucinationer men om du ger hjärnan chocker på rätt ställen så kommer du börja hallucinera, bli schizofren och paranoid. Troligen helt lagligt om du gör det på dig själv men det är inget som du VILL göra då risken är stor att det är det sista du gör i ditt liv i normalt mentalt tillstånd.
Citera
2011-07-02, 19:34
Medlem
bongsmurfens avatar
Har hört att nära döden upplevelser kan få dig att hallucinera, så ta en motorcykel och kör in i något riktigt fort som gör att du flyger av.
Citera
2011-07-02, 21:48
Medlem
frank_pes avatar
Varför måste det vara lagligt?

Hawaiian baby woodrose seeds tycker jag funkar och kan vara lagom för en nybörjare samt laglig.
morning glory seeds kan också vara ett alternativ, torkad flugsvamp, torkad San Pedro kaktus eller diverse örter m.m. som finns att hitta om du kollar runt.
Citera
2011-07-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Lär dig lucid dreaming Vad som händer i hjärnan och inte är alla inte överens om, spelar det egentligen nån roll om man har en bra upplevelse? Eller vill du se hallucinationer som störningar utöver din vanliga syn?. Egentligen är ju allting vi upplever signaler som skickas runt i hjärnan eller nåt sånt.
Lucid dreaming är skitintressant. Synd att det är så svårt att sova på hallucinogener annars kanske det hade varit något. Eller kanske droppa imovane ett tag innan intag och sen lägger man sig och försöker sova. Knulla elfs och shit.
Citera
2011-07-10, 18:34
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Varför måste det vara lagligt?

Hawaiian baby woodrose seeds tycker jag funkar och kan vara lagom för en nybörjare samt laglig.
morning glory seeds kan också vara ett alternativ, torkad flugsvamp, torkad San Pedro kaktus eller diverse örter m.m. som finns att hitta om du kollar runt.
Det behöver inte vara lagligt, men är också extra facinerad utav att framkalla något overkligt utan droger.
Citera
2011-07-26, 18:12
Bannlyst
Japp det finns det, men verkligen inget jag rekommenderar
Hört talas om ängla trumpet? (Datura) extremt farlig blomma som du lätt kan överdosera på men trippen du får är mycket speciell kan jag lova dig
Citera
2011-07-28, 18:03
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Det känns ändå inte som att drömmar fungerar på det sättet eftersom det endast händer i min hjärna och att jag inte har någon kontroll över det.
Öööh... Vad exakt menar du nu? Det enda som någonsin har hänt händer i din hjärna. Verklighetens blotta existens är beroende av att katalyseras genom ditt medvetande.
Citat:
Tänker inte visa mina bröst för dig äckel.
Framerom!!
Senast redigerad av Nido6 2011-07-28 kl. 18:06.
Citera
2011-07-28, 22:21
Medlem
luciddreamers avatar
Ett av de sundare alternativen är väl att inducera lucida drömmar
och ut-ur-kroppen upplevelser (lucid dreams och induced OBEs).

Kräver ofta en del övning och disciplin dock.

Riktigt gott att vakna upp från en dröm man varit fullt medveten i,
kanske spendera en hel dag i okända marker eller dimensioner,
känna hur det är att vara viktlös, eller möta en stor överraskning.
Citera
2011-08-02, 01:32
Medlem
Bockstensmannens avatar
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...3959173520.jpg

Igår när jag satt och kopplade av i solen på kvällskvisten så testade jag purkinje lights-metoden. Det funkade rätt bra faktiskt, blev förvånad över effekten. Det jag såg var mönster som bestod av massa små prickar och var ungefär som mitten på en solros http://odlingspyssel.blogg.se/images...s_57834555.jpg
Om man samtidigt blundade hårt så skiftade färgen lite mot det röda / lila.

Måste testa detta i samband med cannabis nån dag tänkte jag. Har en rätt trippig strain som kanske skulle kunna förstärka dessa effekter.
Senast redigerad av Bockstensmannen 2011-08-02 kl. 01:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in