Finns det någon sida där man kan köpa tillgång till alla Wimbledonbanor med sändning och välja fritt bland dessa? Tänk Eurosport Player vid övriga Grand Slam-turneringar.
Vill inte ha nån länk eller nåt nu, utan vill bara veta. Om man t.ex vill se Syrianska-IFK Göteborg idag via datorn, är det då endast via csports det är möjligt att se den (och betala 159kr)? Vill bara veta om det är nån idé att försöka hitta nån gratissida som streamar. Kan ju vara tidskrävande.
Hej, vill streama Vm i am.fotboll? En kanal vid namn ORF visar match 15.00 gratis. Hur gör jag? Vad behöver jag för program???
Nämen goddag yxskaft! Nu tog jag och sökte upp detta åt dig, vilket jag inte borde ödsla tid på. Gruppfinalerna streamas iaf ifrån http://sport.orf.at. Du behöver webbläsare
men för i helvete... jag går in på sidan men ingen länk till matchen... jag blir så jävla förbannad... snälla, skriv instruktioner... jag kommer ej längre än till sidan du gav muig...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!