2011-01-05, 18:37
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatswhyimbig
skönt att du bara nämnde 81... vi andra säljer ju som tur är inte supportkläder till vem som helst på nätet

vilka är vi andra? För banditerna har ju såvitt jag vet 3 webshoppar med supportkläder på nätet. En för staterna en för Australien och en för Europa...
Citera
2011-01-05, 19:03
Medlem
thatswhyimbigs avatar
precis. men nu pratar jag om sverige.. europe är danskstyrd hemsida. annledningen till att bmc inte har sålt supportkläder på nätet är att pundare och uteliggare och snorvalpar går runt i 81 tröjor. inget som bmc velat göra sig assesorerat med. dock är en support shop för sverige under uppbyggnad nu.. tyvärr=( pga att dessa luffare kommer kunna köpa . men hitils så finns det inga. dom ända supportkläder som finns sälj på klubbarna till vänner till klubbmedlemmar
Citera
2011-01-05, 20:05
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatswhyimbig
precis. men nu pratar jag om sverige.. europe är danskstyrd hemsida. annledningen till att bmc inte har sålt supportkläder på nätet är att pundare och uteliggare och snorvalpar går runt i 81 tröjor. inget som bmc velat göra sig assesorerat med. dock är en support shop för sverige under uppbyggnad nu.. tyvärr=( pga att dessa luffare kommer kunna köpa . men hitils så finns det inga. dom ända supportkläder som finns sälj på klubbarna till vänner till klubbmedlemmar

Ja det vore ju bättre, vilken idiot som helst borde inte få springa runt i deras kläder.
Citera
2011-01-05, 21:09
Medlem
thatswhyimbigs avatar
All reklam är bra reklam. och det är mycket pengar i support shop. därför kommer det komma en shop under 2011. men håller helt klart med dig egentligen.
Citera
2011-01-07, 00:22
Medlem
De styrs av de kommunpolitiker som dess efterblivna invånare röstat fram. Vilken fråga förresten?
Vem styr i Säffle och Grums??? Vad kommer härnäst??? Vem styr i Vilhelmina, Över Kalix och Osby??
Citera
2011-01-08, 00:55
Medlem
svenskmexikans avatar
Ha ha ha för jävla kul, ja för en annan som bor i Mexico låter det ju lite..........

Saludos
Citera
2011-06-19, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilltjollret
...och "elden" är tydligen portade från Harry´s i Säffle numera. Stolarna flög och enligt rykten så var det bråk med "de egna"
elden är inte portad längre och inget bråk med dom egna skric privat vilken du är i stället din jävla mes
Citera
2011-06-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rahowa14
elden är inte portad längre och inget bråk med dom egna skric privat vilken du är i stället din jävla mes
men som vanligt är du för rädd och sitter hemma och biter på naglarna
Citera
2011-06-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rahowa14

haha, nej, portningen gällde ju bara 3 mån..men det är ju bara en tidsfråga innan det händer något igen.
Citera
2011-06-22, 13:13
Medlem
SamuraiBennys avatar
I Grums skulle jag vilja påstå att det är Benzo och Tjacket som styr, är en djävla soppa allt där alla mordhotar varandra OSV.
Citera
2011-06-22, 19:44
Bannlyst
Sjukaste trådrubrik jag sett. I Säffle och Grums är det väl nån sosse med gummisulor som styr. Herregud, Säffle och Grums
Citera
2011-10-29, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en5atjack
Har varit i Grums en gång i mitt liv och jävlar va utrunkade människor med tjacktix jag såg där..

Så det e väl bandidos som styr knarket till dom kanske

Kan säga dig att bandidos inte har något att göra med grums. Snarare är det dom rödvita som är i grums. Inte de rödgula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in