Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-10-29, 12:06
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
I Grums skulle jag vilja påstå att det är Benzo och Tjacket som styr, är en djävla soppa allt där alla mordhotar varandra OSV.

O de vet du eftersom du bor här? NAEH. Jag bor i grums, det STÖRSTA är den där jävla benzon, sen haschet, tjacket är inte något vidare problem eftersom dom flesta har ritalin utskrivet = receptbelagt.
Citera
2024-02-06, 09:52
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KraaajN
O de vet du eftersom du bor här? NAEH. Jag bor i grums, det STÖRSTA är den där jävla benzon, sen haschet, tjacket är inte något vidare problem eftersom dom flesta har ritalin utskrivet = receptbelagt.

Vakna tråd. Grums..Vad vet ni som bor där om familjen Serb*an? Ena sonen höll en minderårig tjej inlåst i lägenheten ett halvår enligt min ena exflickvän
Citera
2024-02-06, 10:15
  #51
Medlem
Hittade dom på samma kille DOM B14366-20 i Södertörn. Samtliga i familjen finns på lexbase och har bott i Grums men står registrerade i Nykvarn
Citera
2024-02-14, 23:12
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Vakna tråd. Grums..Vad vet ni som bor där om familjen Serb*an? Ena sonen höll en minderårig tjej inlåst i lägenheten ett halvår enligt min ena exflickvän



Vilka menar du? Var mer specifik
Citera
2024-02-15, 04:22
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfritid
Vilka menar du? Var mer specifik

Familjen S*rban, samtliga i familjen är dömda. Verkar utgå från en pizzeria som pappan äger och verkar som de styrde i Grums. Romer från Rumänien. Bott länge i Sverige. Vill veta allt ni vet om dem o vad de pysslade/pysslar med i Grums. En bekant har haft problem med dem i Södertälje området därför undrar jag.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback