2008-10-30, 09:57
Medlem
Efter att ha läst hennes man Jeffersons Kling bok där hon är otrogen mot honom verkar det som om hon gillar unga gossar
Citera
2009-11-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRotten
Efter att ha läst hennes man Jeffersons Kling bok där hon är otrogen mot honom verkar det som om hon gillar unga gossar

Haha, är det så? Hon verkar fett mysig. Någon som vet vilka uteställen hon gillar?
Citera
2009-11-13, 22:39
Medlem
Druganauts avatar
Så jävla svårt är det väl inte att hitta in på wikipedia?

"Karin Magnusson är sambo med Micke Hagerman (manager till Darin och Alcazar), och var tidigare gift med musikern Jon Jefferson Klingberg."
Citera
2009-11-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druganaut
Så jävla svårt är det väl inte att hitta in på wikipedia?

"Karin Magnusson är sambo med Micke Hagerman (manager till Darin och Alcazar), och var tidigare gift med musikern Jon Jefferson Klingberg."
Nu är det lätt men när det senast diskuterades för mer än ett år sedan så fanns inte den informationen på wikipedia.
Citera
2009-11-14, 23:55
Medlem
Druganauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koios
Nu är det lätt men när det senast diskuterades för mer än ett år sedan så fanns inte den informationen på wikipedia.

Ah, sorry. Jag missade att tråden var bumpad.
Citera
2009-12-16, 05:38
Avstängd
volvo 240s avatar
Förbannat snygg för sin ålder, är med i förra veckans Agenda och står och är allmänt sexig. Andra halvan av programmet.

http://svtplay.se/t/103430/agenda

Att hon gillar yngre killar förvånar mig inte alls.
Citera
2009-12-16, 13:35
Moderator
rotadents avatar
Trams raderat. Ollonet får en tillsägelse för sitt mogna inlägg i debatten.

//Mod
Citera
2010-10-03, 13:53
Medlem
showdowns avatar
Hon är numera Debattchef på skithögen Jan Helins Aftonhoran. Verkar ha samma uppfattning och hetsande mot SD-väljare och vi andra som äntligen vaknat och sett verkligheten...
Hur var det med den påstådda otroheten?
Citera
2011-06-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Hon är numera Debattchef på skithögen Jan Helins Aftonhoran. Verkar ha samma uppfattning och hetsande mot SD-väljare och vi andra som äntligen vaknat och sett verkligheten...
Hur var det med den påstådda otroheten?

Har ju numera också ett webbtv-program "Oj,vilken vecka", hon är fortfarande grymt sexig.
Citera
2011-06-18, 19:36
Medlem
Eincintuiss avatar
"Jag tror vi behöver prata" som hon inleder samtalet med Helin i varje program känns som en tydlig (re)p(l)ik till exmakens bok 'Jag tror vi behöver prata faktiskt' som handlar om deras separation. Det känns väldigt som hennes humor.
Citera
2011-06-18, 20:32
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eincintuis
"Jag tror vi behöver prata" som hon inleder samtalet med Helin i varje program känns som en tydlig (re)p(l)ik till exmakens bok 'Jag tror vi behöver prata faktiskt' som handlar om deras separation. Det känns väldigt som hennes humor.

Vilken intrikat iakttagelse!
I den boken blir hon väldigt uthängd. Och det fick effekt på mig, jag har fortfarande klart negativa bilder av henne efter läsningen.
Tilläggas ska att författaren hänger ut sig själv mycket värre. Endast läsaren och eftervärlden är vinnare. (Och det är kanske inte fy skam?)
Citera
2011-06-18, 20:54
Medlem
Eincintuiss avatar
Hon är för övrigt kompis med Kattis Ahlström och de är ungefär lika långa, d.v.s långa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in