2011-06-09, 16:54
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
jag har aldrig varit på Wandas har någon lust att berätta mer om stället och hur står sig klubben jäfört med andra klubbar i Stockholm. Exempelvis Haga Video. Vilket klientel är det mest av. Ganska uppenbart gubbar på den frågan men är det mycket blandat?
Nu såg jag den ligger i Glenntown därför jag aldrig hört talas om den förut. men kanske skulle vara intressant att g å på ändå.
2011-06-09, 19:07
Medlem
Madgunners avatar
Citat:
Nu såg jag den ligger i Glenntown därför jag aldrig hört talas om den förut. men kanske skulle vara intressant att g å på ändå.

Det finns likadana klubbar i Stockholm där det ibland dyker upp tjejer som vill bli gangbangade. Nej dom tar inte betalt utan dom tänder på det. Blue Vision har nog mest tjejer, Haga tvåa. Sedan finns det några medlemsklubbar där du sm kille måste ha med dig en tjej för att komma in. Men där är verkligen alla ute efter att knulla.
2011-06-09, 23:14
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Det finns likadana klubbar i Stockholm där det ibland dyker upp tjejer som vill bli gangbangade. Nej dom tar inte betalt utan dom tänder på det. Blue Vision har nog mest tjejer, Haga tvåa. Sedan finns det några medlemsklubbar där du sm kille måste ha med dig en tjej för att komma in. Men där är verkligen alla ute efter att knulla.
Stan kan jag och du har fel. Haga har mer tjejer än Blue Vision nu har jag iofs inte varit på porrklubb på ett halvår men talar för tidigare erfarenhetetr.
2011-06-11, 02:53
Medlem
Har dom rustat upp som fan eller? Det låter mycket flashigare än när jag va där sist?
2011-06-11, 09:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tjejen heter Li, är från Sthlm o älskar gb ja, vad vill ni mer veta?

Wandas är en swingclub där vem som helst kan bli medlem, kostar en slant första gången sedan är du medlem. Klubben har ju en hemsite så vaför hyscha med att de har temakvällar, hetro, gay samt mix. Ibland GB med frivilliga tjejer, inga horor.
Även enligt hemsidan temakväll yngre par, typ fb älder då.

Kul om halva FB nu börjar springa på swingclub

Vart där en gång på fyllan men då på strippsidan av klubben.
2011-06-11, 10:18
Medlem
Det är väl på dom klubbarna som the princess från borlänge brukar hänga på.
Hon om någon är ett jävla skabb.
2011-06-11, 11:54
Medlem
Citat:
jag har aldrig varit på Wandas har någon lust att berätta mer om stället och hur står sig klubben jäfört med andra klubbar i Stockholm. Exempelvis Haga Video. Vilket klientel är det mest av. Ganska uppenbart gubbar på den frågan men är det mycket blandat?

Wandas ligger i Gbg, finns det ett ställe i Sthlm också?
Det är mycket medelålders, men de brukar ha kvällar för unga, upp till 30 tror jag.

Ikväll är det amantes första fest för unga swingers.
www.clubamante.net måste skaffa medlemskap och anmäla sig.
Max två killar per tjej vilket innebär att det är först till kvarn bland killar

Förresten, varför vill killar ha gangbang? Är det inte trevligare med gruppsex? Är det nån slags makt eller förnedringsgrej?
Senast redigerad av HelSvartZebra 2011-06-11 kl. 12:00.
2011-06-11, 12:29
Bannlyst
Vet precis vem h*n är. Kan tala om att hon inte är en hon, utan en han. Har träffat honom på puben, där han berättat detta. Vet inte hur vi kom in på ämnet, men vi satt och diskuterade she ladies, vilket är könsopererade thailändskor. Hon drar upp och visar sitt pass där det står: Gender: male.

Sen så får ni ta detta som ni vill, det är i alla fall inte jag som knullar en kille.
2011-06-11, 13:47
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor
Vet precis vem h*n är. Kan tala om att hon inte är en hon, utan en han. Har träffat honom på puben, där han berättat detta. Vet inte hur vi kom in på ämnet, men vi satt och diskuterade she ladies, vilket är könsopererade thailändskor. Hon drar upp och visar sitt pass där det står: Gender: male.

Sen så får ni ta detta som ni vill, det är i alla fall inte jag som knullar en kille.
fy fan, jag blir äcklad. sheladies, jag blir äcklad av namnet bara

sen läser jag gamla gubbar o 5-grads skala på tjejer. Detta låter som ett botten
2011-06-11, 14:18
Medlem
jugbandbluess avatar
är det Li du menar så är hon opererad ja. va snubbe innan. 100%
2011-06-11, 15:12
Medlem
Hehe kanske därför ts uppfattade (henne) som en 5.a hahaha.. Grova händer och mörk röst kanske inte är så sexigt
2011-06-11, 15:23
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor

Fucking jävla EPIC! Vilken jävla twist! Ser TS framför mig nu gråtandes liggandes på tangentbordet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in