2011-05-30, 12:38
Medlem
En skum grej hände mig i helgen. Jag satt i mitt rum och spelade dator och klockan kanske var 1 mitt i natten och helt plötsligt så stängs strömmen av går till. propskåpet men innan jag hann slå på brytaren blevjag tvungen att gå på toa så jag lämnade propskåpet öppet. När jag gick tillbaka till propskåpet så var det stängt och det lyste i mitt rum och strömmen var tillbaka. Propskåpet är precis utanför toalettdörren så jag borde ha hört om någonågon både varit där men det gjorde jag inte. Det konstiga är att dom enda som var hemma var jag min mamma och lillasyster och det kan inte ha varit mamma för hon hade lagt sig för 3timmar sen och min lillasyster når inte upp till skåpet så hon kan inte heller ha rört skåpet heller. Så är det någon som har en förklaring på vad som hände?
Citera
2011-05-30, 12:40
Medlem
sommarlovs avatar
Proppar kan glappa, prova att vrida åt dem, hur löst satt dom??
Citera
2011-05-30, 12:58
Medlem
Sunhizes avatar
Ahh hänt mig för många gånger.. Först blev jag som du väldigt förundrad, men efter att ha läst på lite så visar det sig att spöken är duktiga elektriker.. Alla.. Så det är inget att oroa sig över..
Citera
2011-05-30, 13:19
Medlem
Det är väl bara att tacka och ta emot om det var ett spöke.
Citera
2011-05-30, 13:40
Medlem
En liknande frågeställning skulle kunna vara: Jag sågade av min första planka någonsin härom veckan , men innan jag hade sågat igenom den (ca 1 cm kvar) så föll den till backen till synes av sig självt!

Jag svär att jag inte sågade av den sista cm själv, kan det ha varit ett spöke?

Edit: Nu när jag läst på lite om gravitation och även hört andra berätta om när de sågat av plankor så känner jag mig lite fånig att jag som första tanke drog upp spöke istället för att bilda mig, kolla upp fakta i ämnet och efteråt dra en slutsats.

OH MY GOD vad fånig jag känner mig..

Flåt om inlägget var ironiskt.. Ville bara ge en liknelse mannen!
Senast redigerad av Andromedans 2011-05-30 kl. 13:43.
Citera
2011-05-30, 16:00
Medlem
Det kunde ju vara ett allmänt strömavbrott också och strömmen kom tillbaka.
Citera
2011-05-30, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Det kunde ju vara ett allmänt strömavbrott också och strömmen kom tillbaka.

Precis=) Och även mammor gillar att busas ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in