• 1
  • 2
2008-12-05, 13:54
Medlem
FrkHögers avatar
Satan i gatan vad hon var snygg igår i tvprogrammet "Snacka om nyheter".
Vad finns det att veta om henne förutom att hon varit ihop med Sophie från Expedition Robinsson och att hon skrivit några böcker?
Hon såg inte ut att vara en såndär "militant feminist lebb"
(nej jag sökte men fann ingen egen skvallertråd om henne)
Citera
2008-12-05, 13:58
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Satan i gatan vad hon var snygg igår i tvprogrammet "Snacka om nyheter".
Vad finns det att veta om henne förutom att hon varit ihop med Sophie från Expedition Robinsson och att hon skrivit några böcker?
Hon såg inte ut att vara en såndär "militant feminist lebb"
(nej jag sökte men fann ingen egen skvallertråd om henne)

Finns en bok som heter Stjärnor utan svindel och som är skriven av Louise Boije af Gennäs. Den handlar om hur de träffades och blev ihop.
Citera
2008-12-05, 14:00
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Finns en bok som heter Stjärnor utan svindel och som är skriven av Louise Boije af Gennäs. Den handlar om hur de träffades och blev ihop.
En läsvärd bok.
Citera
2008-12-05, 14:02
Medlem
Nedomanskys avatar
Har varit på fest hemma hos Mian i Jönsköping när hon var ung. Hon var lebba redan då, det var däremot inte hennes flickvän som blev hetero igen när det tog slut med Mian.
Citera
2008-12-06, 22:13
Medlem
z2joiss avatar
Verkar vara ett tema...
Citera
2008-12-06, 22:52
Medlem
Såg ML senast på Roxy på Söder, ett litet och intimt ställe för tjejer som gillar tjejer. Följde i demokratisk anda med min gaykompis (istället för "Varannan vatten" brukar vi på våra utekvällar köra "Vartannat gayställe - Vartannat hetero".)

Hon såg rätt bra ut, men var väldigt full och väldigt tuff. Men visst, gillar man det så är hon en klar pingla.
Citera
2011-05-29, 17:28
Medlem
Uriah.Heeps avatar
Jag har träffat Mian vid flera tillfällen och jag tycker att hon är en riktigt skön typ..(och nej, vi har inget förhållande.Hon är flata och jag är kille).Hon röstar på vänstern, jag på högern så vi har alltid roliga diskussioner. Hon är ärlig och bryr sig om andra . Det gillar jag hos henne plus att hon kan vara ett riktigt rivjärn mellan varven
Citera
2014-09-28, 20:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Efter att ha varit på ett seminarium på Bokmässan med henne så måste hon vara det lesbiska svaret på Jonas Gardell. Vem av dom skulle vinna i ett battle liksom?

Seminariet handlade om att hon och en till gay författare, Matilda Tudor, tyckte att kvinnor borde bli lesbiska. Och så lite Maria Sveland på det

Moderator var Sandra Dahlén, sexualupplysare som synts i tv och radio. I början av seminariet skojade Mian och Maria genom att sitta bredbent och agera manhaftigt. Detta resulterade i att Mian välte en flaska vatten som skvätte på Sandras skor varpå Mian tog tillfället i akt att, vad som syntes vara, slicka lite. Under seminariets gång raggade hon både med Sveland och Matilda men mycket med Sandra. Skulle inte förvåna mig om Mian fick in några lyckoträffar med kvinnliga författare under Bokmässan
Citera
2014-09-28, 22:23
Medlem
Hon brukar snacka om mäns våld mot kvinnor men aldrig
om våld i lesbiska relationer vilket enligt RFSL är lika vanligt
i HBT-relationer.

Sen tycker hon att bisexuella är helt ointressant och inga
riktiga HBT-personer.
Citera
2014-09-29, 00:13
Medlem
Douche-chills avatar
Träffat på Mian en del genom åren. Hon är en sådan där flata som är så lesbiskt manhaftig att om hon vore man så skulle hon anses vara en mansgris i kubik. Vägrar ta av sig sina äckliga kängor inomhus utan lägger demonstrativt upp dom på soffbordet hemma hos folk hon är inbjuden till, rapar ljudligt medan hon för femtioelfte gången berättar om sin arbetarklassbakgrund, stöter vilt på kvinnor som hon vet inte är gay, osv.

Hon tror säkert att hon chockerar och "river ner barriärer" men skapar mest en lätt irritation och trötthet hos människor hon har att göra med.

Inte så intressant person att skvallra om egentligen då det kryllar av personer med exakt samma mall som henne i Stockholmssvängen.
Citera
2022-07-25, 13:36
Medlem
trickydicks avatar
Hon sommarpratar just nu.
Citera
2022-08-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Hon sommarpratar just nu.

Ett så jäkla bra sommarprat! Hoppas du lyssnade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in