Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
HA är nog inte speciellt oroliga. Finns inget som talar för i dagsläget att Mongols skulle ta upp jakten på HA! Ingen verkar veta var Mongols finns, hur många dom är etc... Om det nu stämmer som det skrivits i Mongolstråden att det är någon Jonas från CIS som "är" Mongols i Sverige, så vet säkerligen HA redan vem det är.
Det blir helt enkelt samma personer med annat märke på ryggen...Det är vad jag tror.
Ett nytt ryggmärke gör inte en människa annorlunda i form av "brutalitet, list, manpower" etc.
HA skulle aldrig joina, det är ju ett skämt att ens tro en sådan sak
Det är i alla fall min teroi. Sen så känns det som det kvittar lite, många verkar ju hoppa från klubb till klubb...
BRA SKRIVET.
FAKTA: Mongols MC e en klubb från Carlifornien. Att vi alla googlat osv. om den klubben (och andra klubbar ochså) e inte lika med att Mongols MC I europa skulle vara som det vi sett på Internet.
Medlemmarna = Klubben. Inget annat.
Det finns ej 1%ers i Sverige mer än de som redan e medlemmar i BMC/HA och i en del andra icke namngivna mindre "Riktiga" biker-klubbar. Fittor i CIS och annat skit, e skit. Inget annat. De, skiten/fittorna/hororna blir inte automatiskt 1%ers pga Patchen.
Sverige är full av fittor som sitter och runkar & fantiserar framför datan, personer som inte har vad som krävs att bli medlem i en, vilken som helst, MC-Klubb i Sverige. Dessa personer hoppar istället med i tex pajas-klubben OMC som ger ut västar gratis, vilket skämt. Och nu Mongols.
Hur fan kan Mongols MC ta upp ett "gäng" som inte ens e bikers?
Fucked up.
I och med detta skit orkar jag ej skriva mera. Jag raderar mitt konto.
Till er som skriver vettigt, ni vet vilka ni är, ha en bra sommar.
FTW & FTL
B.F.F.B
1%ER Certified.
It's a Red & Gold World.