Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Någon som har sett hans blogg på länge? Rena komiken just nu

Är helt säker på att han har fantiserat ihop de där mailen själv...
Jag är för det första Annas kompis och tar mycket illa vid mig då Osama verkar ha ett otroligt HAT för judar och kvinnor. Visst är det nog så att vår existens i Sverige kan ifrågasättas men här låtsas Osama att fler skriver till honom och han publicerar detta enbart för att få sympati.
Det bästa för barnen Amina och Ali vore om fadern avled snart, det näst bästa vore om han låstes in och släpptes ut när barnen blivit myndiga. Osama är en iskallt beräknande man som troligtvis siktar på att kidnappa och kanske mörda barnen för han tål inte att en kvinna får rätt och inte fogar sig efter honom.
Anna är livrädd för honom och samhället borde agera med krafttag mot denna kidnappande galning som trot eller ej är barnens far, mycket tragiskt men alla inom soc inser att han är galen man, -det såg vi direkt på honom säger de.
Han framställer sig som offer, alla som går in på brå vet att det är muslimerna som ALLTID är förövare, rena gangstermentaliteten. Kolla PI, svensk våldtog muslimsk ´kvinna igen lr? HA HA HA. Osama kommer få lära sig den hårda vägen vad vi anser om muslimska män i allmänhet. Glöm inte att kasta nyckeln och jag hoppas Anna är smart nog att på ett klurigt sätt få barnen att vända sig mot pappan så han till sist inte orkar krångla mer. Han skall bort.
Jag är jude och arbetar inom politiken.