Citat:
Ursprungligen postat av Nume
= ) Era Historier Skrives Här.
Trots långvarigt heroinmissbruk har jag faktiskt inte behövt ligga till mig grejer... har hellre rånat tanter och andra idiotbrott när man varit desperat... MEN, jag är säker på att den dagen då jag står där utan en spänn, med abstinens som väntar och under förutsättning att det inte gick på nåt sätt att dra på sig skidmössan och robba nån, tjåla nån digitalkamera å kränga på möllan, krita eller liknande, om alla brottsliga sätt jag kan tänka mig var uttömda, då skulle jag antagligen ha sålt min kropp tillslut.
Har många vänner som driftar sig genom prostitution, och inget fel i det. Det är inte dem som är svinen precis... utan alla äckliga män som måste betala för att få komma tilll... blä för dem...
Anledningen till att jag drar mig för prostitution trots att det är lättare än att hålla på å va kriminell på det sättet att man slipper probem me snuten är en jobbig och hemsk upplevelse från då jag va 16och hängde med en äldre tjejkompis som hora och skulle visa mig hur man tjänade lätta pengar... va inte så erfaren på området sex och det jag upplevde avskräckte mg för all framtid om man säger så... Dock så vet jag också att abstiensen har ingen lag, i rätt läge gör man VAD SOM HELST, hoppas bara att jag slipper hamna i det läget nån gång...

fasar för det...