2011-05-16, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag bodde utomlands en sväng och brukade "käka middag" med lite äldre, eleganta, överklasskvinnor. Gratis kola och champagne etc, exklusiva middagar, och en fin slant efteråt. Inget jag ångrar eller mår dåligt över.
Alltså var du en manlig eskort om man säger så eller? Låter nice haha finns det mer jobb
Citera
2011-05-16, 13:13
Medlem
Citat:
Jag bodde utomlands en sväng och brukade "käka middag" med lite äldre, eleganta, överklasskvinnor. Gratis kola och champagne etc, exklusiva middagar, och en fin slant efteråt. Inget jag ångrar eller mår dåligt över.

"A handsome companion" som dom kallar det i it's always sunny in Philadelpia
Citera
2011-05-16, 20:41
Medlem
SaftMajas avatar
Bara av nyfikenhet: hur suger man "fita"? Är det som när man äter en kräfta eller?
Citera
2011-05-16, 21:48
Medlem
wotoos avatar
jag har sugit fita för ett halvt gram brunnt!

Citera
2011-05-16, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
= ) Era Historier Skrives Här.
Trots långvarigt heroinmissbruk har jag faktiskt inte behövt ligga till mig grejer... har hellre rånat tanter och andra idiotbrott när man varit desperat... MEN, jag är säker på att den dagen då jag står där utan en spänn, med abstinens som väntar och under förutsättning att det inte gick på nåt sätt att dra på sig skidmössan och robba nån, tjåla nån digitalkamera å kränga på möllan, krita eller liknande, om alla brottsliga sätt jag kan tänka mig var uttömda, då skulle jag antagligen ha sålt min kropp tillslut.

Har många vänner som driftar sig genom prostitution, och inget fel i det. Det är inte dem som är svinen precis... utan alla äckliga män som måste betala för att få komma tilll... blä för dem...
Anledningen till att jag drar mig för prostitution trots att det är lättare än att hålla på å va kriminell på det sättet att man slipper probem me snuten är en jobbig och hemsk upplevelse från då jag va 16och hängde med en äldre tjejkompis som hora och skulle visa mig hur man tjänade lätta pengar... va inte så erfaren på området sex och det jag upplevde avskräckte mg för all framtid om man säger så... Dock så vet jag också att abstiensen har ingen lag, i rätt läge gör man VAD SOM HELST, hoppas bara att jag slipper hamna i det läget nån gång... fasar för det...
Citera
2011-05-16, 23:39
Medlem
Domedagens avatar
Sugit fita för ett sexpack folkisar.

Slickat kuk för ett litet ciggpaket.

Hujedamej
Senast redigerad av Domedagen 2011-05-16 kl. 23:55. Anledning: kom på mer
Citera
2011-05-16, 23:49
Medlem
sness avatar
Sugit fita för en månads xbox-live.
Citera
2011-05-17, 00:51
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLivsnjutare
Sugit av en kille för en cigg

Hahahaha, när och var?

Har blivit avsugen för en cigg.
Citera
2011-05-21, 05:34
Medlem
Numes avatar
Jag skulle just nu knulla en fut äckligaste brud som finns för enstaka tusenlapp typ!!!!!!!
Eller ja justja var droger jag starta tråden med som fråga, det ännu hellre!!!!!!

Tror folk har dålig libido (Därifrån all kraft kommer) eftersom dem inte t'änker sig sånt här eller i alla fall inte väll säga det!!!!!!!!!!!!!

/Hail Pluto .... & Dionysus
Senast redigerad av Nume 2011-05-21 kl. 05:36.
Citera
2011-05-29, 23:27
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belac
Låter nice haha finns det mer jobb
Ja precis. Vi måste få veta mer....
Citera
2011-05-30, 06:35
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Orkar inte med nån långre redogörelse, inte nu i alla fall, men det var en kombination av tur, charm, ett hyfsat utseende...den här första kvinnan såg väl i mig den där vackra lite bohemiska pojken med ledsna ögon som hon en gång var kär i osv... sen hade hon vänner...sen hade dom vänner...och tydligen så tyckte dom om vad jag hade att erbjuda, utan att på nåt sätt skryta...det får bli en tripprapport det här nån gång grabbar! Sexualitet är ganska... sabbat för mig sdan ganska länge, jag vet inte om jag är sjuk, men jag har horat och mår inte ett dugg dåligt över det. Det ska tilläggas att alla dessa damer var attraktiva för sin ålder, och med den aldrig sinande kolan som av någon outgrundlig anledning alltid var topnotch i näsborrarna, exklusiv mat, bra pengar...jag tror ingen av er skulle bangat.
Citera
2011-05-30, 19:26
Bannlyst
Citat:
Orkar inte med nån långre redogörelse, inte nu i alla fall, men det var en kombination av tur, charm, ett hyfsat utseende...den här första kvinnan såg väl i mig den där vackra lite bohemiska pojken med ledsna ögon som hon en gång var kär i osv... sen hade hon vänner...sen hade dom vänner...och tydligen så tyckte dom om vad jag hade att erbjuda, utan att på nåt sätt skryta...det får bli en tripprapport det här nån gång grabbar! Sexualitet är ganska... sabbat för mig sdan ganska länge, jag vet inte om jag är sjuk, men jag har horat och mår inte ett dugg dåligt över det. Det ska tilläggas att alla dessa damer var attraktiva för sin ålder, och med den aldrig sinande kolan som av någon outgrundlig anledning alltid var topnotch i näsborrarna, exklusiv mat, bra pengar...jag tror ingen av er skulle bangat.

Nej fuck no asså!
MILF'ar är ju jävligt tighta och det är bara positivt med erfarenhet och cash.

Jag har "såklart" knullat ett litet knippe äldre eleganta damer i utlandet då jag bott i div. utländer, men inte fan bjöd dom mig på ett piss för det, känner mig grymt besviken nu, hade varit feeeeett nice med en sugarmommy när man bodde i typ spanien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in