Hela tråden består av personliga påhopp.
Jag tror Hawkings påstår/tror att det är svart efter livet, det gör han på grund av att han är bitter.
Jag menar, vem som skulle inte vara bitter i hans situation. Alla runtomkring dig kramar tjejer, kör banracing å grejer, HAwkings pratar inte ens. Där har du bitter i ett nötskal.
Jag är inte religiös men tror ändå på att där är något efteråt. Typ reinkarnation. Sen ifall man utifrån sitt nuvarande leverne blir "bedömd" och upp eller nergraderad till nästa liv vet jag inte men definitivt finns det något man aldrig lyckats sätta sitt finger på.
Kanske av en anledning, vi ska nog inte veta. Exempelvis, för om vi hade fått veta att våran livssituation hade gått att förändra genom att göra bra här och sen "byta liv", alltså dö och uppgradera, då hade fan folk begått självmord till höger och vänster. Bättre liv hade blivit nya handelsvaran.
Så vi ska inte veta. Vi får inte veta. Gissa går bra, och mata tvivlare som hawkings likaså men facit får vi aldrig. FÖrresten, med min teori så borde Hawkings varit en riktig skitstövel förra "livet"

Kanske därför han är raketforskare nu, för att förbättra sina odds?
så vad gör jag då, jag kör ett kickback liv och ser till så jag inte hamnar för djävla mycket på minus. Vill inte fuck upp min karma för jävligt tills när det är dags.