Citat:
Ursprungligen postat av goE-
Hej. Tack för ditt kåseri.
Det var...inte särskilt förvånande. I ärlighetens namn tror jag gemene man förväntar sig precis samma beteende från alla hotellreceptionister. På alla hotell. Och andra yrkesplatser. Och andra yrkesgrupper. Man öppnar inte brev adresserade till någon annan.
Så polis dög inte åt herrskapet. Vågar jag fråga vilket skriftliga dokument ni önskade från en åklagare? Dög det med inbjudningskort till sagda åklagares 50-årskalas eller avses någon särskild skrivelse för att tillfredsställa hotellreceptionister?
Du tycker alltså det vedervärdiga sveket mot den stackars hotellreceptionisten är nyckelfrågan, snarare än det faktum att han innehade, och förmedlade, narkotika?
hahaha vet du? Jag läste hela ditt inlägg som att du var skitnödig

blev jätteroligt då. Jag fnissade irl flera gånger.
Nej polis dög ikke. Bara för de har ett id-kort som det står "POLIS" på betyder inte att jag måste berätta en massa saker om min gäst. Nej inget injudningskort, inget fancy. Bara ett papper med stämpel, underskrift osv. Då togs det kontakt med hotelldirektören och så sköttes det därifrån. Oftast var det inget speciellt eftersom de inte kom tillbaka. Tror poliserna mest ville gå runt och visa sig duktiga och snoka.
Ja, alltså... jag tycker inte lite röka är så farligt. Jag hade nog frågat om han kunde bryta av en bit åt mig som tack för hjälpen.