Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-13, 20:35
Medlem
Skogswalds avatar
Nånting som däremot är intressant är hans svenska egentligheter. Det är nämligen så att vare sig Eric Saade eller Molly Sandén finns för uppslag vid våra svenska upplysningstjänster (eg. ratsit.se / upplysning.se). I och med att alla >15 år (inkl. vår stadsminister) saluförs med sina respektive folkbokföringsadresser på dessa sajter finns det egentligen bara två möjligheter här.

1) Han och flickvännen har skrivit sig utomlands.
2) De lever under skyddad identitet.

Nån som vet nåt?
Citera
2011-05-14, 09:55
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Nånting som däremot är intressant är hans svenska egentligheter. Det är nämligen så att vare sig Eric Saade eller Molly Sandén finns för uppslag vid våra svenska upplysningstjänster (eg. ratsit.se / upplysning.se). I och med att alla >15 år (inkl. vår stadsminister) saluförs med sina respektive folkbokföringsadresser på dessa sajter finns det egentligen bara två möjligheter här.

1) Han och flickvännen har skrivit sig utomlands.
2) De lever under skyddad identitet.

Nån som vet nåt?

Svar: 2
Citera
2011-05-14, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Satans så dryg kille, har han drabbats av hybris eller?

Exakt min tanke. Vilken jävla fjolla, dissar allt runt honom och beteer sig allmänt dryg. Hoppas hybrisen slocknar ikväll och att smygbögen floppar.
Citera
2011-05-14, 12:14
Medlem
Skogswalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Svar: 2
Visst var det så. Känner mig usel som besparade mig den banala söksträng som skulle reda ut frågetecken.
Citera
2011-05-14, 22:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rootbit
Hur ska vi sammanfatta denna tragiska figur? Hmm.. vi kan börja med att konstatera att hela han skriker produkt. Men i det här fallet har skivbolagen gjort ett riktigt dåligt jobb. Hans låttext har fan en mening som dom kör på repeat. Melodin är dessutom (även utan den lilla smilfinken) i sig HELT värdelös. Ovanpå detta har man slängt in en Michael Jackson handske för att "bättra på" hans "coola" image. Människor som gillar den kombon har inget som helst mänskligt värde. Jag tänker kanonmat, stapelvaror och Japan just nu...

Det är helt enkelt riktigt Saad(e)... ahh juste.. lycka till..

Det verkar vara mera ett problem för dig än för Eric Saade själv.
Citera
2011-05-14, 23:56
Medlem
Någon som har information om låten han ställt upp med i Melodifestivalen? Jag har fler finger med i spelet än att han sjunger och dansar? Skrivit något av texten eller gjort koreografi?
Citera
2011-05-15, 01:20
Bannlyst
Känns som att Eric Saade mycket väl kan gå långt ute i Europa efter sin tredje plats i Eurovision. Jag tror Sverige har en stjärna, han har helt klart potential till att bli nästa Justin Bieber.
Citera
2011-05-15, 01:23
Medlem
Skogswalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Känns som att Eric Saade mycket väl kan gå långt ute i Europa efter sin tredje plats i Eurovision. Jag tror Sverige har en stjärna, han har helt klart potential till att bli nästa Justin Bieber.
Jag är faktiskt beredd att hålla med dig på den punkten.
Citera
2011-05-15, 01:28
Medlem
MrsMagoos avatar
Eric Saade växte upp i Kattarp utanför Helsingborg. Han är son till Walid Saade och Marlene Jakobsson. Hans far kommer från Libanon men har rötter i Palestina] Modern är svenska.Under sin högstadietid gick han på Magnus Stenbocksskolan i Helsingborg. Gymnasietiden gick han på Filbornaskolan, även den i Helsingborg.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Eric_Saade

http://sv-se.facebook.com/people/Walid-Saade/100000831723621?sk=info
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000243718420
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-15 kl. 01:35.
Citera
2011-05-15, 03:08
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH

Nu är Eric Saade 10 gånger bättre än Justi Bieber men hur många internationella stjärnor har Eurovision Song Contest skapat egentligen? vid den här tidpunkten om ett år är han förmodligen bara ett namn i Sverige och även i Norge och finland lär det gå bra....men en ny superstjärna tror jag dock inte han blir.
Citera
2011-05-15, 03:23
Medlem
joecaligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Nu är Eric Saade 10 gånger bättre än Justi Bieber men hur många internationella stjärnor har Eurovision Song Contest skapat egentligen? vid den här tidpunkten om ett år är han förmodligen bara ett namn i Sverige och även i Norge och finland lär det gå bra....men en ny superstjärna tror jag dock inte han blir.

För att bli nästa Justin Bieber krävs ingen extraordinär talang, vilket Saade i vilket fall saknar, utan vad som krävs är extraordinär marknadsföring. Den extraordinära budget som krävs för detta har endast den amerikanska skivindustrin, och varför de skulle få för sig att satsa på Saade har jag mycket svårt att se. Till att börja med är han alldeles på tok för gammal, ju. Superstjärnor är färskvara idag, och Saade har passerat bäst-före-datum för länge sen
Citera
2011-05-15, 04:50
Medlem
e-v-a-ss avatar
no no, eric saade, så fiiiin, han har charmat alla, från fjortisar till panchisar, men and women, wow vilken blick, kropp, röst,

bäst före datum lär inte gå ut förrän om 25 år, om ens då, jag spår en världskarriär för vår eric, arab, jude, eller vad han nu är spelar ingen roll, han går rakt in,

för honom letar jag gärna i framsätet efter ett tappat örhänge,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in