2010-06-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisson 81
SAS nya reklam film är bara för mycket.
Jag följer paris tennisen på eurosport,
och vid varje avbrott http://www.youtube.com/watch?v=L5vhpsfR0M0

hahaha, gick in för att posta precis detta efter det tillslut rann över efter hundranittionde gången man hört den jävla låten
Citera
2010-06-01, 19:55
Medlem
_Strebers avatar
Lendos reklam är så förbannat uttjatad, nu när inte ens Lyxfällan går längre kunde de väl ta och LÄGGA NER!
Citera
2010-06-04, 03:00
Medlem
Arcturus-Ends avatar
Unicef. Mikael Persbrandts paus kan få mig att vilja peta ut mina ögon i ren vrede. Den är så fattigt krystad, "Antingen gör du ingenting... eller så gör du någonting". Wow...

Pokerstars. Mats Sundin som bott i ett engelsktalande land i större delen av sitt vuxna liv borde väl för fan kunna uttala ett enda engelskt ord? Eller har jag för stora krav? "Påkestaas"
Och när han sitter där i sin helmysiga jägarstuga som är preppad med djurkadaver och jagar vinster på nätet (symboliken är genialisk..?), klickar pricksäkert på musen och säger "Kattcha!". VAD!? VAD i helvete din dumma spermie!?

Greys Anatomy. Vet inte vem man ska klandra, men den som slänger ihop reklamerna är ju iallafall expert på att tvinga in så mycket emo-musik det bara går. Hippa, men ändå sorgliga låtar kombinerat med vedervärdigt gnällig monolog, typ "We're loosing him!!!" eller annat klyschigt. TV:n stängs av och jag sätter mig och skakar av ilska i ett hörn.

Riesen. Lejonhannen som inte vill oroa gubbarna i onödan, ja, han ser ut som ett lejon! Om han skulle vara min arbetsledare skulle jag vara dels livrädd, dels asförbannad för att han bara sög omkring på lortiga karameller hela dagarna.

Kanal 5's get. Ja ni vet, Kanal5 har ju sin maskot eller vad det nu är. En ful get som är krokig nå inne helvete såpass att han ser ut som en 5'a. Varför!? Vad har den med något att göra? Minns att jag lade märke till den redan för 6år sedan, och den används än idag! Den är ful, den är tråkig, den är så random att den automatiskt blir fantasilös och den låter "Muuääuööh!!".

Gamla godbitar är ju "Cykel på chööpet!" och "Ohvagottvaärehär!!" (gammal yoghurtreklam, typ Danino eller något sånt)
Citera
2010-06-04, 05:33
Medlem
Lillirnss avatar
Alla MC Donalds reklamer!

motivation: fuck the fast food world!
Citera
2010-06-04, 06:20
Medlem
Bockstensmannens avatar
Nuförtiden verkar all reklam handla om "telefoni", "bredband" med mera... Uttryck som "noll kronor" florerar vilt... Fy fan! Hatar Telenor, Tre, Telia och fan vad det heter.
Citera
2010-06-05, 20:58
Medlem
Vanish' reklamfilmer. Dubbade, sliskiga, läskigt glada och DUBBADE. Även om Vanish gjorde det bästa tvättmedlet i världen skulle jag aldrig köpa det.

Samt alla låtsnuttar i dansbandsstil på radio. "Mobilpengar.se... Så får du pengar TillBAX ".
Citera
2010-06-05, 22:25
Medlem
SOVAs reklam med kampanjen där det ska regna på midsommar. När dom sitter vid bordet och det börjar regna. när alla andra drar så sitter mannen och kvinnan kvar som ska vara lyckliga över att det regnar, mannens retarderade uttryck "EJA, DE REGNAH" är så sjukt dåligt så man mår illa. Har inte hittat klippet någonstans så jag kan tyvärr inte länka något.
Citera
2010-06-07, 07:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joinass
SOVAs reklam med kampanjen där det ska regna på midsommar. När dom sitter vid bordet och det börjar regna. när alla andra drar så sitter mannen och kvinnan kvar som ska vara lyckliga över att det regnar, mannens retarderade uttryck "EJA, DE REGNAH" är så sjukt dåligt så man mår illa. Har inte hittat klippet någonstans så jag kan tyvärr inte länka något.

Reklamen är minst sagt idiotisk då regn anses vara minst 5 mm regn mellan 12.00-15.00 i Malmö på Midsommar, vilket inte skett på åratal. Så idioterna i reklamen kan jubla bäst fan dom vill över sina lokala små regnskurar.
Citera
2010-06-11, 16:27
Medlem
gugglianos avatar
Ny reklam för postkodslotteriet där en neger intervjuar richard branson, och negern säger " sir richard branson, how would you defind...."

Bra engelska där
Citera
2010-06-11, 23:30
Medlem
Mellers avatar
Bredbandsbolagets reklam. Det är den absolut sämsta reklamfilm jag någonsin sett, tror jag. Alltså nej jag är ganska säker, den gör mig så fruktansvärt jävla förbannad. Jag kan inte ens skriva om den, den är så hemsk. Fy helvete vad rutten den är. Jag är än mer säker nu, det är den sämsta jävla reklam jag sett. Ja.
Citera
2010-06-12, 18:40
Medlem
gugglianos avatar
Kom just på en ett hatobjekt till i djungeln som jag stör mig hårt på, nämligen matchaffinity's reklam, med kvinnan som pratar med lugn röst om hur hon är redo att satsa på kärleken igen, men igenom hela reklamen har ett ansiktsuttryck som liknar en person som bär på vetskap om en stor hemlighet, typ att älskaren varit otrogen, eller att hon själv är på väg att kläcka denna nyhet för sin respektive. Whatever, glad tycker jag inte att hon ser ut att vara. Hon är ju vacker och sådär, men ansiktsuttrycket skulle få mig att spontant skrika "säg var'e eeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! " så fort jag såg henne irl och hon smög omkring med den där minen, asså tänk er, söndag m orgon, bakfull, minneslucka, och en sambo som går runt med den minen .

http://www.youtube.com/watch?v=k_nhxB3PxZw&feature=related
Citera
2010-06-13, 23:26
Medlem
Såg nån reklam för ett tag sen, minns ej vilket kanal, men jag tror det handlade om nån hårprodukt från Paris, och det är en äcklig faggot som är dubbad och snackar. Kan inte sluta störa mig på dubbningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in