2005-10-12, 13:38
Medlem
Hur ser intresset ut för billiga lustgaspatroner och gräddsifoner? Finns det någon som helst efterfrågan eller är marknaden mättad? Jag har fått tag på små 250 ml gräddsifoner som är mycket mindre och smidigare än de vanliga på 500 och 1000 ml. Dessutom billigare.

OBS det här är ingen annons så kontakta inte mig och be att få köpa det är endast en undersökning om det finns underlag till att ev börja importera från min leverantör i thailand.
Citera
2005-10-12, 14:04
Medlem
NightDrifters avatar
allt som är billigt och bra är självklart intresant och lustgas kan man alldrig få mör mycket av....
Citera
2005-10-12, 16:37
Bannlyst
Det är väl inget bra med mindre sifoner, tvärtom, i en 1l får du ju in två patroner på en gång, med en halv l går det ibland men du riskerar lätt att spränga packningen.
Citera
2005-10-14, 16:23
Medlem
theshades avatar
lätt att det gör! jag vill ha en billig, stor sifon och massa billig gas!
Citera
2005-10-14, 16:49
Medlem
kallebilles avatar
Personligen hade jag inte varit intresserad av dessa. Du kan möjligen tjäna på att sälja dom som normala kökstillbehör, litet är vackert osv.

Men i och med att du postar under drogforumet så antar jag att du tänkt sälja till små lustgas fantaster?

Tja vad säga? Har hellre en stor gräddsifon än en liten, det är ju inte direkt ngt man bär med sig på stan därför finns i mina ögon inget syfte med den lilla storleken.
Citera
2005-10-14, 17:17
Medlem
Mja, vad skulle priset för säg ett 10-pack patroner ligga på isf? Kommer det under 30:- så är det ju en lysande idé.
Citera
2005-10-14, 17:48
Medlem
Ja, det låter ju bra. Bortsett från att man enligt postens regler inte får skicka patroner.
Citera
2005-10-14, 20:03
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Det är väl inget bra med mindre sifoner, tvärtom, i en 1l får du ju in två patroner på en gång, med en halv l går det ibland men du riskerar lätt att spränga packningen.
Har hört att flaskorna är designade så att gasen läcker ut istället för att hela flaskan exploderar. Vore ju sjukt annars. Min polare har en enliterssifon och han får i 3 st patroner utan att det läcker nåt förresten.
Citera
2005-10-16, 17:17
Medlem
kallebilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyxius
Mja, vad skulle priset för säg ett 10-pack patroner ligga på isf? Kommer det under 30:- så är det ju en lysande idé.

Killen skulle väl sälja sifoner och inte patroner? Eller har jag missat ngt...
Citera
2005-10-16, 17:24
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallebille
Killen skulle väl sälja sifoner och inte patroner? Eller har jag missat ngt...
"Hur ser intresset ut för billiga lustgaspatroner och gräddsifoner?"
Citera
2005-10-16, 21:01
Medlem
kallebilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
"Hur ser intresset ut för billiga lustgaspatroner och gräddsifoner?"

My bad. Isf tror jag nog det finns ett intresse! Är lite fårvånad att ingen av smartshopparna har börjat kränga just lustgas. Det slår ju lätt all annan skit de säljer.

Kanske är sammankopplat med att de är svåra att skicka?
Citera
2005-10-17, 09:56
Medlem
bra att starta en tråd som man inte svarar i
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem