2011-04-10, 23:21
Bannlyst
Jo jag ska skicka bilder, men vill ni verkligen se?
Kameran är paj, men jag skickar nog in bilder om 2-5 dagar.
Jag är ju stoppkungen, rörspolarna var hemma och bytte toa till en bättre, men det blir fortfarande stopp! En vanlig bajskorv är ju mellan 8-20 cm, men min bajskorv är nog trippelt så stor!
Kan inte hjälpa att jag skiter som en äkta man!

Och dem som undrar hur jag kletar ut bajset på väggarna, jo jag tar med mig plastfolie sedan kletar ut (inte det bästa valet men men...)
2011-04-10, 23:22
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomt1
Say what?

Jag brukar dricka vatten från kranar, kanske något man borde sluta upp med?

Jajamen

Har pissat i ingenting annat än handfat dom senaste åren, väldigt bekvämt att göra det
2011-04-10, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReeveeN
Det vore sjukare att skita på locket, fälla upp det och sedan vänta på att en stackare försöker fälla ner det igen.
Haha det ska jag testa! Tack
2011-04-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomt1
Say what?

Jag brukar dricka vatten från kranar, kanske något man borde sluta upp med?

Vi som använder den för att det är bekvämt brukar, i alla fall jag, brukar spola vattnet en stund efteråt delvis för att tvätta händerna och för att göra det lite fräschare.. Så det ska nog inte vara några problem.

Det lilla som eventuellt blir kvar är nog inga problem, lite urin har ingen dött av!
2011-04-10, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bainshee
Vi som använder den för att det är bekvämt brukar, i alla fall jag, brukar spola vattnet en stund efteråt delvis för att tvätta händerna och för att göra det lite fräschare.. Så det ska nog inte vara några problem.

Det lilla som eventuellt blir kvar är nog inga problem, lite urin har ingen dött av!
Men tänk om jag tar bort kranlocket och petar in bajs? Då är det nog inte så gott vatten...
2011-04-10, 23:34
Medlem
svampdamps avatar
Smeta in bajs på dörrhandtaget! Sen invänta eventuella klagoskrik.
2011-04-10, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Smeta in bajs på dörrhandtaget! Sen invänta eventuella klagoskrik.
Tack för svaret! Ska testa det imon på jobbet!
2011-04-10, 23:41
Bannlyst
Tycker sånt där är skit roligt

I skolan sket vi alla (grabbar) i handfat, toalettlock, kleta runt det på väggar, handtag, taket, pissa överallt osv osv.

En rolig grej vi gjorde i skolan som jag kommer ihåg extremt
Jo det var så att i skolan hade vi alltid en snubbe som var sk offer. Så fort något hände så sa vi alltid att "det var putte"

Ni kan säkert redan räkna ut det men jag bajsade på papper jag höll i och skrev hans namn stort på väggen.

Vi hade en jätte sträng lärare i skolan som tvingade han att torka bort det med en svabb
Ett minne för livet, och snälla alla moraltanter ibland är det faktiskt kul att krydda vardagen när man gick i den skit trista skolan.
2011-04-10, 23:42
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToaStopp86
Tack för svaret! Ska testa det imon på jobbet!

På jobbet?
2011-04-10, 23:51
Medlem
Dreijers avatar
Jag fann avföring roligt när jag var ett barn.
2011-04-10, 23:54
Medlem
Barnmorskan skulle slängt dig i skitholken redan på bb, så hade vi inte behövt detta tramset..
Du är ett troll btw.
2011-04-10, 23:58
Medlem
ojns avatar
Rensat bort det värsta tramset och delat ut ett gäng tillsägelser. Skärpning nu.
/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in