2011-04-03, 23:00
Medlem
orkarNs avatar
A&A -> R&S

/mod
Citera
2011-04-03, 23:48
Medlem
CzeLiouss avatar
Komplimanger kan man ge ändå det kvittar väll med ålder, som sagt va bara som vanligt mot henne, hon vart ju uppenbarligen glad av din komplimang och det kommer bara förstöras om du ska förklara dig o massa
Citera
2011-04-04, 00:28
Medlem
BeastOfBurdens avatar
För sjutton, grymt initiativ! Jag själv var överviktig som tonåring men har gått ner i vikt. Att få höra något sånt kunde ju göra hela min månad. Efter att ha kämpat med att gå ner i vikt och sedan få en klapp på axeln efter en bra utförd ansträngning är ju fantastiskt uppmuntrande.

Förklara inget mer, gå bara vidare, och var glad över att du gjort en tjej väldigt lycklig. Kanske hon t.o.m kan tänka tillbaka på den komplimangen då hon har en riktigt rutten dag och känner sig fulast på jorden.
Citera
2011-04-04, 13:30
Medlem
x57s avatar
Nu har jag träffat på henne igen och fick ett jätteglatt hej och hon fick ett tillbaka. Hon berättade att hon haft en härlig helg utan att ha gjort något speciellt. Så den tar jag åt mig av. Känns bra.
Citera
2011-04-04, 13:47
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Tycker det verkar lugnt.

Men börjar du ana problem kan du snabbt som attan se till att du fäller exakt samma kommentar till nån annan, förslagsvis er 64-årige manlige vd när hela företaget är samlat för genomgång av senaste kvartalet. (Han kan ju ha en ny slips eller liknande, vilket motiverar ett glatt, harmlöst "Fan vad snygg du är!" där du sitter med kollegieblocket.)

Bra idée!
Citera
2011-04-04, 20:33
Medlem
nej, hon blev säkert skitglad över komplimangen bara
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto