2011-04-03, 05:01
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordMacleod
Hade OBS hade en polare när ja växte upp, han boffa en gång och dog.
Tråkigt som fan, så låt bli med de.

Japp samma för mej.
Kan tillägga att han inte boffade särskilt ofta.
men plötsligt en dag säger det klick, du kan aldrig veta. kanske aldrig, kanske nästa gång du andas in gasen. Och jag lovar dig att oavsätt hur skönt du en tycker det är så är det aldrig bärt bieffekten att dö...

Och uppenbarligen har du ju fortfarande riktiga droger att testa. Så vänta tills du får tag på dom istället.
Vill rekommendera Cannabis i flumsyfte. svamp, kaktus, lsd etc i seriösare mer genomtänkt flum/livsutvecklande syfte. Dom andra drogerna vill jag avråda ifrån, men ditt liv, dina val..

Gillar du Boffning jättemycket så snälla köp en gräddsifon och lustgaspatroner istället (n2o). Det är BETYDLIGT sundare och någorlunda likt.. Så kör på ddet och låt bli o stänga in dig i en garderob eller bil med en tank med lustgas så ska du nog överleva ska du se.
Citera
2011-04-03, 05:08
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine
Gillar du Boffning jättemycket så snälla köp en gräddsifon och lustgaspatroner istället (n2o). Det är BETYDLIGT sundare och någorlunda likt.. Så kör på ddet och låt bli o stänga in dig i en garderob eller bil med en tank med lustgas så ska du nog överleva ska du se.

Tänkte precis föreslå samma sak.

Citera
2011-04-03, 05:27
Medlem
jappanDA1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miAmor
tack, men hur många gånger måste man göra det innan man blir "retard"?

Du var ju efterbliven redan innan.
Citera
2011-04-03, 08:51
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
men en gång då och då skadar väl inte så mycket?
t.ex en flaska om månaden eller nåt sånt?

Det är livsfarligt. Beställ spice om du nu måste bli hög och inte kan fixa weed..
Citera
2011-04-03, 10:01
Medlem
Paxozs avatar
BARA jag SOM tar TS för 16ÅR?!?

Tyvärr TS men hade du haft någon IQ alls så hade du nog kunnat lista ut själv om Boffa är farligt eller inte...
Citera
2011-04-03, 12:01
Medlem
SirJizzAlots avatar
Vi gjorde ett experiment i min skola. Min lärare ställde en grishjärna på ett ställ, sedan ställde han ammoniak under. Efter en vecka hade hjärnan "smält"

Så ja.. Det är farligt.
Citera
2011-04-03, 12:09
Bannlyst
Nej du kan inte dö av det, det är de skönaste ruset jag har provat faktiskt att boffa. Bättre än T-röd till och med som kommer snäppet efter. Sen så tycker jag du ska testa Muskotnöt och datura med!

Lycka till.
Citera
2011-04-03, 12:24
Medlem
metanhydrats avatar
Citat:
tack, men hur många gånger måste man göra det innan man blir "retard"?

Det är uppenbarligen redan försent. Väx upp!
Citera
2011-04-03, 12:34
Medlem
Det gick alltid på en man på min buss förr. Han luktade toaspray och var helt tom i blicken. Ibland tog han upp en påse och började just boffa. Nu ser jag honom aldrig längre.

Det är klart det är farligt.
Citera
2011-04-03, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ellinore88
Det gick alltid på en man på min buss förr. Han luktade toaspray och var helt tom i blicken. Ibland tog han upp en påse och började just boffa. Nu ser jag honom aldrig längre.

Det är klart det är farligt.

Mm. Det kanske är det just TS vill eftersträva

Mvh
Citera
2011-04-03, 12:51
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Nej du kan inte dö av det, det är de skönaste ruset jag har provat faktiskt att boffa. Bättre än T-röd till och med som kommer snäppet efter. Sen så tycker jag du ska testa Muskotnöt och datura med!

Lycka till.

Mm.. T-röd ger bästa fyllan

Men det goaste är ändå att bara slå sig själv i pannan med en hammare... helst flera gånger på raken.

Fy fan vad väck man blir!
Citera
2011-04-03, 12:52
Medlem
rape.s avatar
Hur ofta skriven en 18åring (eller äldre) :P :O xD. Hur ofta sitter en 18åring (eller äldre) och boffar på en buss? Hur ofta kan en 18åring (eller äldre) vara så jävla dum i huvudet?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in