Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
81 rulez jag näst säker han från Helsingbor, lund, klippan, malmö eller trelleborg. Men jag hålla med han verka prata sunda förnufta, men han ha fördomar för mycke också.
Metha borde vara nr1 supplies för HA om se i usa är den drogen tottals största inkomst bland 1% pga detta lätta framstälningen, dessutom dom gilla själva ta det, annars dom inte orka sina långa mc tours på vägen.
inte mest fördomar jag tänker på..
Snarare saken att han inte svarar sakligt som exempelvis Hampus183 i bandidostråden,vissa saker kanske kan vara känsliga att svara på,men ifall han berättat lite fakta hade jag uppskattat,tom på nivån hålla sig trevlig..
det är inte bara ha som är en börda i samhället utan ALLA gäng,eller rättare sagt ett flertal av medlemmarna..
tråkigt att behöva jobba när pengarna går till sånt svineri,oavsett hur många nätter man arbetar känns det ok fall skattepengarna används till äldrevård,barnomsorg,sjukvård m.fl andra logiska saker,men inte att arbeta 5-6 dagar i veckan för att kunna försörja paraiter med socialbidrag,a-kassa,sjukpenning,kriminalvård,anstaltvistelser(ja även min bror har varit en börda),frivård,häktesplatser,listan kan göra lååååång..
mc-tours,hur ofta kör dom hoj..
tycker inte de syns särskilt ofta här i Göteborg,trots detta bor jag bara 2 kilometer från deras andra avdelning,inte första Göteborgsavdelningen,däremot desto oftare syns bandidos särskilt en medlem ofta på våren,sommaren..under längre resor verkade motorcyklarna ha medlemmarna har åka lastbil ner i någon video..
trodde de gick in helt för hojåkningen i ett mc-gäng..