2011-03-16, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Anser miginte vara skyldig att ge svar på alla frågor som ställs. Min ståndpunkt i mångt och mycket står jag fast vid. De som gjort sig skyldiga till allehanda brott osv får stå för dessa. Att basunera ut vissa sammanslutningars interna regelsystem osv, det tillhör inte allmänheten.

Klart du inte är skyldig..

ditt tigande bekräftar istället..

alla kanske inte är såna fast ni har ju rätt många udda människor i organisationen..

kvinnoboxare,kvinnofridskränkare,narkotikabrottsli ngar,utpressare,sysslar med beskydd,folk beredda att sätta en pistol emot huvudet på en 2-åring"RIKTIGT LÅGT",presidenten beredd att slå till en 15-årig tjej,sedan behöver du inte visa nån bild med en gubbe med solbrillor tidigare angående hur folk kommer in,hörde idag att man söker sig till r&w eller ha,stämmer detta? du behöver inte känna nån fast det underlättar,sedan betalar du klubbavgift,sedan något mer,tror jag förstog han rätt såhär långt förut,givetvis provtid där man skurar dassholk,handlar,städar,agerar chaufför,står vakt dvs ett vuxendagis..
Senast redigerad av Jooo 2011-03-16 kl. 14:14.
Citera
2011-03-16, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
De backade för sina motståndare bandidos med,först genom att låta de etablera sig efter att flera av deras "bröder" my ass dött eller utsatts för olika attentat..

de vågade ju tydligen gå emot outlaws otroligt nog,nej just det de hade bandidos med sig i detta,som ändå tog medlemmar ifrån bfl har jag läst,ha lurades ännu en gång..
Hejsna Joooo

du insatt verka det som, trevligt. Du förklara varför folk rädda i sverige för HA? Folk tro dom är gudarna, men de inte stämma.

Sen jag tro HA komma behöver flera blattar framöver, för att dom ser att blattar kör raka vägen utåt och inte rädda som blekfisarna. '
Och dom göra exempel på det på exemepel x-team kille som dog förut bara invandrae som låg bakom. Man kan inte köra "svensson" paketet längre funkar inte dagens samhälle, det blir himmel och pannkaa i slutet jag tror.
Citera
2011-03-16, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Hejsna Joooo

du insatt verka det som, trevligt. Du förklara varför folk rädda i sverige för HA? Folk tro dom är gudarna, men de inte stämma.

Sen jag tro HA komma behöver flera blattar framöver, för att dom ser att blattar kör raka vägen utåt och inte rädda som blekfisarna. '
Och dom göra exempel på det på exemepel x-team kille som dog förut bara invandrae som låg bakom. Man kan inte köra "svensson" paketet längre funkar inte dagens samhälle, det blir himmel och pannkaa i slutet jag tror.

Tjenare gagahihi

insatt är nog synd att säga jag frågar min brorsa med vänner istället,eftersom jag aldrig haft med vare sig ha eller de andra grupperingarna att göra på grund av deras sätt,ogillar fega människor som agerar i grupp,eller låtsas vara ridderliga medan dom bakom kulisserna är raka motsatsen..

vet inte vad det kan vara som skrämmer folk riktigt,borde vara deras rykte som "livsfarliga" som media framställt..
det är fullt möjligt att de behöver i sin verksamhet,frågan är bara om blattarna verkligen söker sig till dom överlag?snarare bandidos kanske fall de vill tillhöra just ett mc-gäng, annars kanske black cobra,asir eller något liknande..

under alla utekvällar vilket är väldigt många genom åren faktiskt..

sett bråk flera gånger med både x-team,r&w,andra förortsgäng eller liknande,de slåss ALLTID i grupp ingenting annat,fast som Aschberg sa i denna intervjun http://www.youtube.com/watch?v=sxlec...eature=related 0:38 1:20,under mina utekvällar fick r&w pisk av både utlänningar likaväl som x-team,hört att de beskjutits av x-team med,vet inte med full säkerhet om detta är sant men..

x-team fick senare skit av både förortsgäng,r&w m.fl fast i början fick x-team övertaget..

sedan förlust fast r&w behövde förortsgängen..
Senast redigerad av Jooo 2011-03-16 kl. 18:13.
Citera
2011-03-16, 18:07
Bannlyst
dubbelpost..
Citera
2011-03-17, 22:57
Bannlyst
Misslyckande att behöva tigga pengar.. https://www.flashback.org/t1278445
http://www.sydsvenskan.se/sverige/ar...urplagare.html
Södertörns tingsrätt har dömt:

Robin Rudöfors född -78

För följande brott;

Misshandel
Grov misshandel
Människorov
Olaga hot
Stöld
Försök till utpressning
Djurplågeri
Övergrepp i rättssak
Narkotikabrott
Dopningsbrott
Vapenbrott

Till fängelse i 7 år

Petrus Flink född -86

ör följande brott;

Misshandel
Grov misshandel
Människorov
Olaga hot
Stöld
Försök till utpressning
Djurplågeri
Övergrepp i rättssak
Vapenbrott

ifall det inte är någon kriminell organisation,hur många % är inte kriminella..
Flera är tydligen dömda för avskyvärda brott..
Killarna i artikeln är "bara" red and white..
Citera
2011-03-17, 23:11
Bannlyst
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=5580513
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleid=4565236
Schysst när presidenten med en äldre själva måste göra sån skit som dieselsmuggling,spritsmuggling..
http://www.kuriren.nu/nyheter/defaul...icleid=5786732
http://www.zaramis.nu/blog/2009/08/1...oringspatrull/

Virgilante (2010-10-16 19:26:31)

Man har ju vetat att 1% klubbarna är långt ifrån 100 men hang around folket är ju inte fullvärdiga medlemmar så är de bara 0,5%...
Citera
2011-03-18, 00:44
Bannlyst
Varför Jonas från RW sthlm bliva som en tjackis? han va musklig förut, han såg ut som benrangel när ja prata han med.

Kanke metpfihtaminet slagit till i sveriga trots allt.
Citera
2011-03-18, 04:49
Bannlyst
Citat:
Varför Jonas från RW sthlm bliva som en tjackis? han va musklig förut, han såg ut som benrangel när ja prata han med.

Kanke metpfihtaminet slagit till i sveriga trots allt.

Metaamfetaminet slog väl till för rätt många år sedan..

sedan kanske folk ur en viss samvetsklass behöver det mera än andra,fråga 81rulez..

har en fråga till 81rulez,varför tog du bort undertexten support 81 Helsingborg?

ville du inte visa vilken avdelning du tillhör,i så fall varför??
Citera
2011-03-18, 05:05
Bannlyst
Citat:
Metaamfetaminet slog väl till för rätt många år sedan..

sedan kanske folk ur en viss samvetsklass behöver det mera än andra,fråga 81rulez..

har en fråga till 81rulez,varför tog du bort undertexten support 81 Helsingborg?

ville du inte visa vilken avdelning du tillhör,i så fall varför??
81 rulez jag näst säker han från Helsingbor, lund, klippan, malmö eller trelleborg. Men jag hålla med han verka prata sunda förnufta, men han ha fördomar för mycke också.

Metha borde vara nr1 supplies för HA om se i usa är den drogen tottals största inkomst bland 1% pga detta lätta framstälningen, dessutom dom gilla själva ta det, annars dom inte orka sina långa mc tours på vägen.
Citera
2011-03-18, 06:06
Bannlyst
Citat:
81 rulez jag näst säker han från Helsingbor, lund, klippan, malmö eller trelleborg. Men jag hålla med han verka prata sunda förnufta, men han ha fördomar för mycke också.

Metha borde vara nr1 supplies för HA om se i usa är den drogen tottals största inkomst bland 1% pga detta lätta framstälningen, dessutom dom gilla själva ta det, annars dom inte orka sina långa mc tours på vägen.

inte mest fördomar jag tänker på..
Snarare saken att han inte svarar sakligt som exempelvis Hampus183 i bandidostråden,vissa saker kanske kan vara känsliga att svara på,men ifall han berättat lite fakta hade jag uppskattat,tom på nivån hålla sig trevlig..

det är inte bara ha som är en börda i samhället utan ALLA gäng,eller rättare sagt ett flertal av medlemmarna..

tråkigt att behöva jobba när pengarna går till sånt svineri,oavsett hur många nätter man arbetar känns det ok fall skattepengarna används till äldrevård,barnomsorg,sjukvård m.fl andra logiska saker,men inte att arbeta 5-6 dagar i veckan för att kunna försörja paraiter med socialbidrag,a-kassa,sjukpenning,kriminalvård,anstaltvistelser(ja även min bror har varit en börda),frivård,häktesplatser,listan kan göra lååååång..

mc-tours,hur ofta kör dom hoj..
tycker inte de syns särskilt ofta här i Göteborg,trots detta bor jag bara 2 kilometer från deras andra avdelning,inte första Göteborgsavdelningen,däremot desto oftare syns bandidos särskilt en medlem ofta på våren,sommaren..under längre resor verkade motorcyklarna ha medlemmarna har åka lastbil ner i någon video..

trodde de gick in helt för hojåkningen i ett mc-gäng..
Senast redigerad av Jooo 2011-03-18 kl. 06:10.
Citera
2011-03-18, 12:11
Bannlyst
Citat:
inte mest fördomar jag tänker på..
Snarare saken att han inte svarar sakligt som exempelvis Hampus183 i bandidostråden,vissa saker kanske kan vara känsliga att svara på,men ifall han berättat lite fakta hade jag uppskattat,tom på nivån hålla sig trevlig..

det är inte bara ha som är en börda i samhället utan ALLA gäng,eller rättare sagt ett flertal av medlemmarna..

tråkigt att behöva jobba när pengarna går till sånt svineri,oavsett hur många nätter man arbetar känns det ok fall skattepengarna används till äldrevård,barnomsorg,sjukvård m.fl andra logiska saker,men inte att arbeta 5-6 dagar i veckan för att kunna försörja paraiter med socialbidrag,a-kassa,sjukpenning,kriminalvård,anstaltvistelser(ja även min bror har varit en börda),frivård,häktesplatser,listan kan göra lååååång..

mc-tours,hur ofta kör dom hoj..
tycker inte de syns särskilt ofta här i Göteborg,trots detta bor jag bara 2 kilometer från deras andra avdelning,inte första Göteborgsavdelningen,däremot desto oftare syns bandidos särskilt en medlem ofta på våren,sommaren..under längre resor verkade motorcyklarna ha medlemmarna har åka lastbil ner i någon video..

trodde de gick in helt för hojåkningen i ett mc-gäng..

Jo men dea så när det komma till pinsamma sak och handlingar man inte vill prata, det jobbigt. Men inte bara hadnla om det, misshandel man tjejer, vådltar, böga sig då man ska bli bad standing omgeådea tycka jag, samt hur dom behandla golare i klubbar som MEga-man låta leva och tatuera "out" ??? Han fucka otroligt, dom bränna hans villa ojoj, de va inte så dom vill döda han utan bara villan bränna opp, dom veta han inte va hemma tidpunkten. Behövas mer bollar tycka jag.

Ta HA bort denna avskumma från sitt gäng hade det varit ännu bättre.

mc-tours göra dom i usa oich såna lander, i sverige som du säga längesan man såg.

Men va du jobbamed själva? Nu det handla lite man utnyttjar systemet violka jag kan förstå också, skattepengar i detta land går ofta till bajsa saker, ivandringen detta land kostar ca 150miljarder årligen, alla villa ha dela av kakan, därför sverige ha mycket skatter också och därför många hålla på med eko, det gansa svårt försöjra sig på lönen hära, du tjäna över 25k i månaden hälften gåa till skatt, de omänsligt enlig miga.

Men jag hålla med det är pinsamt att sjuksriva sig och fjanta runt po det sättet, ingen som köpa den hubba bubban teorin, dom inte bättre än någon annan blatta som lever på bidrag. Jag mena om du inte vill jobba så säga det istället sjuksriva du har ont i ryggen eller du har depprisioner whatever. omgoet mesigt. Och dessa paraister ska ha respekt????

Men samtidigt tycka jag dom ska forstäaa bryta lagen.
Citera
2011-03-18, 18:14
Medlem
81rulezs avatar
Jag kan inte ta ansvar för andras handlande eller beteende. Tänker inte heller gå in på någonting om hur saker behandlas internt inom ngn organisation. Vill man verkligen veta det, så får man nog ge sig in i den världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in