2011-02-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Enda jag kan bidra med och detta är ju några år sen
http://www.vg.no/images/1998/7/24/HBAAA4lwrB_.jpg

Personnummer: 19750213-0318
Namn: Matija Vladimir Sovdat
Gatuadress: Höglundavägen 23 2 tr
Postnr och ort: 137 66 Jordbro

Gift med Ana Nicev-Sovdat, 38 år.
Citera
2011-02-13, 00:59
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Personnummer: 19750213-0318
Namn: Matija Vladimir Sovdat
Gatuadress: Höglundavägen 23 2 tr
Postnr och ort: 137 66 Jordbro

Gift med Ana Nicev-Sovdat, 38 år.

Familjen Sovdat rör sig inte mycket på webben, hittar inte mycket förutom denna tråd.
Ana finns det väl inte så mycket att säga om - tjej som tyr sig till mördare i tron att
hon kan bli nån sorts frälsare.

Men Matija, att du läser tråden är jag övertygad om.
Vad rör sig i ditt huvud? Rehab på kars ett år och du är fri från skuld.

Du slaktade ett ungt par som aldrig fick några barn, deras föräldrar och syskon lever i
sorg för alltid.

Vad tänker du om dagarna?

Men nu anklagar jag dig när jag egentligen borde anklaga det Svenska rättsväsendet,
Hur fan kunde det bli såhär?
Senast redigerad av substitute 2011-02-13 kl. 01:01.
Citera
2011-02-13, 02:22
Medlem
Hur kom polisen Matija på spåren?
Citera
2011-02-13, 02:29
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Hur kom polisen Matija på spåren?

bekanta till Matija som lämnat tips till polisen.
vid inledande förhör så erkände han också mordet på en 70-årig man i Bagarmossen.

förhörsledarna spelade på "det stora jaget" eller det "grandiosa jaget" (välkänd teknik)
Sovdat är en person som vill finnas i "centrum", skryt osv.
det lämnade förhörsledarna i en önskesits.
Senast redigerad av substitute 2011-02-13 kl. 02:39.
Citera
2011-02-14, 22:21
Medlem
Vet SL om att en psykopatisk mördare som slaktat tre personer och misshandlat ännu fler kör omkring i deras bussar? Och vet passagerarna om det?
Citera
2011-02-15, 08:27
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Vet SL om att en psykopatisk mördare som slaktat tre personer och misshandlat ännu fler kör omkring i deras bussar? Och vet passagerarna om det?
SL suger så mycket annars så det här är säkert en bagatell för dom. Deras mest psykiskt stabila och normala chafför.
Citera
2011-02-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
SL suger så mycket annars så det här är säkert en bagatell för dom. Deras mest psykiskt stabila och normala chafför.

Han är ett föredöme för SL menar du? Ja, det skulle inte förvåna vid närmare eftertanke. Fast jag trodde det enbart var Lärarhögskolan l Stockholm som tog emot vilket avskrap som helst.
Citera
2011-02-16, 20:07
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Han är ett föredöme för SL menar du? Ja, det skulle inte förvåna vid närmare eftertanke. Fast jag trodde det enbart var Lärarhögskolan l Stockholm som tog emot vilket avskrap som helst.

SLs andra chafförer både skriker svordomar åt andra bilister, passagerare, snackar i mobil, kallar folk för allt möjligt.. och det är bara vad en person (jag) har sett.

undrar bara hur han reagerar nu när det är sån kaos i trafiken. om SL är rädda att han går bärsärkagång när SL ställer in avgångar och han blir utskälld av resenärerna.
Citera
2011-02-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
SLs andra chafförer både skriker svordomar åt andra bilister, passagerare, snackar i mobil, kallar folk för allt möjligt.. och det är bara vad en person (jag) har sett.

undrar bara hur han reagerar nu när det är sån kaos i trafiken. om SL är rädda att han går bärsärkagång när SL ställer in avgångar och han blir utskälld av resenärerna.

Hur Matija Sovdat reagerar? Ja, han stack ut ögonen på Harriet och Daniel, enligt Nordisk Kriminalkrönika 2000. Och fick utlösning i byxorna när han gjorde det. SL borde hålla honom med kondomer, som löneförmån, åtminstone.
Senast redigerad av Nietzschesson 2011-02-16 kl. 20:47.
Citera
2011-03-11, 17:53
Medlem
Citat:
Hur Matija Sovdat reagerar? Ja, han stack ut ögonen på Harriet och Daniel, enligt Nordisk Kriminalkrönika 2000. Och fick utlösning i byxorna när han gjorde det. SL borde hålla honom med kondomer, som löneförmån, åtminstone.

Inte Daniel, David hette han.
Citera
2011-03-15, 17:18
Medlem
Grudaxs avatar
Har helt missat denna juvel. Fullständigt obegripligt att man kan släppa ut en uppenbar sexuell sadist efter så kort tid.

Vi kommer garanterat få höra mer om den här galningen. Det han lider av botas inte så lätt.

Nån som sätter emot?
Citera
2011-03-17, 12:20
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Har helt missat denna juvel. Fullständigt obegripligt att man kan släppa ut en uppenbar sexuell sadist efter så kort tid.

Vi kommer garanterat få höra mer om den här galningen. Det han lider av botas inte så lätt.

Nån som sätter emot?

Det här är det brott (syftar på dubbelmordet), både på grund av utförandet och det rättsliga efterspelet räknas till det näst mest vidriga som någonsin har skett i rättsaten Sverige. Som sagt, se mitt inlägg ovan bli inspirerad...(i tanken alltså)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in