• 1
  • 2
2011-03-10, 22:33
Medlem
ziggenoss avatar
Har precis börjat gilla analsex grymt mkt, haft fat det kanske max tio ggr, men nu till saken.

Jag kan endast ha det i ställningen skeden, annars gör det grymt ont, så ont så ja kan börja gråta. Är det nån mer som har det så eller vet varför det blir så?

Man vill ju gärna testa andra ställningar och ha skönt porrigt sex på det viset, men det går ju inte.

Nån som har några tips eller råd som jag kan testa så det går lättare å bättre och får bättre sexliv??!

Tack
Citera
2011-03-10, 22:38
Medlem
Bobblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggenos
Har precis börjat gilla analsex grymt mkt, haft fat det kanske max tio ggr, men nu till saken.

Jag kan endast ha det i ställningen skeden, annars gör det grymt ont, så ont så ja kan börja gråta. Är det nån mer som har det så eller vet varför det blir så?

Man vill ju gärna testa andra ställningar och ha skönt porrigt sex på det viset, men det går ju inte.

Nån som har några tips eller råd som jag kan testa så det går lättare å bättre och får bättre sexliv??!

Tack

Man kanske kommer längre in i andra ställningar eller är du mer avslappnad när du ligger i den positionen.
Använd rikligt med glidmedel och försök vara avslappnad i hålet!
Citera
2011-03-10, 22:40
Medlem
Jag har endast haft analsex bakifrån, funkat bra för tjejen. Har du provat det?
Citera
2011-03-10, 22:43
Medlem
DemiRamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aesop.Rock
Jag har endast haft analsex bakifrån, funkat bra för tjejen. Har du provat det?

Skeden måste man väl ändå klassa som bakifrån?,

OnTopic: Jag känner igen mig! Mitt ex kunde vilja testa lite anal action när jag hade tur, då gick bara skeden för sig. Har dock inte den fysiologiska förklaringen.
Citera
2011-03-10, 22:44
Medlem
ziggenoss avatar
Jag har alltid haft mkt glidmedel och har bara haft analsex när ja vart riktigt kåt. Men d funkar inte, testat bakifrån men då börja jag gråta så då fick vi sluta.

Eftersom min kille e extrem tänd på analsex så vill jag gärna ställa upp, och skeden är ju mysigt, men inte så porrigt snuskigt.
Citera
2011-03-10, 22:51
Medlem
Powens avatar
Testa att rida då? Då kan du ju styra hur djupt och fort den ska in.

Snyggt 300 inlägg jag styrde
Citera
2011-03-10, 22:51
Medlem
Highsounds avatar
Bit ihop! Det finns inga genvägar
Citera
2011-03-10, 22:52
Medlem
DemiRamens avatar
Har uppfattat det hela som att kuken måste stötas åt vagina hållet eller hur man ska förklara det haha, om man juckar med kuksiktet åt "rygghållet" så gör det ont. (Kommer inte på något bättre sätt att förklara min föraning på)
Citera
2011-03-10, 22:55
Medlem
ziggenoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Testa att rida då? Då kan du ju styra hur djupt och fort den ska in.

Snyggt 300 inlägg jag styrde

Jag gillar inte att rida, tycker det är en extrem tråkig och oskön ställning.

Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Bit ihop! Det finns inga genvägar

men ja ska ligga å lipa medans han tar mig i röven och han ska bli upphetsad av detta?
Citera
2011-03-10, 22:57
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggenos
Jag gillar inte att rida, tycker det är en extrem tråkig och oskön ställning

Finns ju ett antal olika vis du skulle kunna rida på, men antar att du tycker alla är osköna och tråkiga
Citera
2011-03-10, 22:59
Medlem
ziggenoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Finns ju ett antal olika vis du skulle kunna rida på, men antar att du tycker alla är osköna och tråkiga

tycker inga e sköna, tycker det enbar gör ont av de..
Citera
2011-03-10, 22:59
Medlem
Mr Coffees avatar
Att du bölar är ju själva behållningen, finns ingen mening med analsex annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in