Skulle behöva lite hjälp, lost när det gäller kläder.... Ska ta högskoleexamen i januari och vet inte riktigt/alls vad jag ska ha på mig, vad som passar, eller vad som är inne nu. Vill inte vara för mycket eller för lite, lagom Brukar gå i T-hirt och jeans och addidas skor i vanliga fall, där ligger min nivå. Ska säga att jag är en 30 -årig lång kille, slips vill jag inte ha, mer ledigt men med stil!!!!! bör även passa till festen efter. Kanske finns nån som har tips.... I
Ibland är det bra att ha flickvän
Senast redigerad av fjungen33 2010-11-27 kl. 12:52.
En marinblå kostym är alltid ett säkert kort. Sen när det gäller skjorta,slips,bröstnäsduk så tycker jag att du ska testa dig fram. Själv föredrar tex en vidare krage såsom "cutaway".
Skkulle ju hellre gå på en mörkgrå kostym. Passar med alla färger (i princip) och är inte för uppklätt som en svart kostym kan bli och inte för enahanda som en marinblå kan bli. Du kan använda byxor och kavaj separat också på jobb och vid andra tillställningar eller när du går ut på krogen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!