2011-02-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Painfree
Jaha ok trodde hans bror K fortfarande tränade.
Du menar N som har en tatuering i huvet? Han är grymt bra kampsportare.
Ja det är han jag menar fast han är duktig på boxning
Citera
2011-02-25, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Ja det är han jag menar fast han är duktig på boxning

Han brukade träna shootfighting också grymt bra på att grappla.
Men han kanske är duktigare på boxning som du skriver.
Citera
2011-02-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Painfree
Han brukade träna shootfighting också grymt bra på att grappla.
Men han kanske är duktigare på boxning som du skriver.
Ja han är en grym boxare, han har hållt på med det sedan han var liten, det med shootfight har han fått lite mersmak på pga A***d fast mest på skoj men boxning är hans grej. Han knockar killar som är dubbla size mot han själv på några slag
Citera
2011-02-26, 03:10
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne.Escobar
Jag tror det, om det är den där Abbe Ali du menar så är han med i Asir nu

Inte han lilla Somaliern (eller Eretrian, kommer inte ihåg) som var jävligt duktig på fotboll i unga år hoppas jag?? Borde vara sa 25-29 år idag.
Citera
2011-02-26, 10:15
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Inte han lilla Somaliern (eller Eretrian, kommer inte ihåg) som var jävligt duktig på fotboll i unga år hoppas jag?? Borde vara sa 25-29 år idag.
nej . den dar abbe e fran sthlm husby lr tensta trakten . den du menar Farfar ar nagot helt annat o absolut inget att gora med asir .
Citera
2011-02-26, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
nej . den dar abbe e fran sthlm husby lr tensta trakten . den du menar Farfar ar nagot helt annat o absolut inget att gora med asir .
Men du som verkar ha koll han Mejsam (tror det stavas så) är han med i asir igen ? han vart väl utsparkad o gick sen med i x-team och av nån anledning inte med där heller men hörde att han gick tbx till Asir ? verkar vara ett jäkla hoppande fram o tbx mellan grupperingar som är ärkefiender, låter konstigt i mina öron iaf
Citera
2011-02-27, 06:39
Medlem
Lord-Igors avatar
Citat:
så om en kille jag vet vem det är . kommer fram till mig och fram o frågar vart en kompis är o om jag nu skulle säga vart han är . betyder det att jag har golat ???

ja. (om du vet att den här ''killen'' kommer förmodligen slå sönder din polare) så jag säger igen ja.
Citera
2011-02-27, 06:40
Medlem
Lord-Igors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Pallar inte bry sig? Örfil, lavett är mer pinsamt än en smäll. Hellre tar man en box än en flata.

jag säger hans ord du får tycka vad du vill om själva situationen.
Citera
2011-02-27, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Igor
jag säger hans ord du får tycka vad du vill om själva situationen.
Japp det är det jag gör, sen angående om jacco golade eller inte, så är det korrekt att han inte gjorde det då han inte sa vart han var. Varför ska han avslöja vart han polare är?

Är inte jacco palestiener eller nått? Vem är hans farbor eller släkting som är så tuff?
Citera
2011-02-28, 04:52
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabidwhore
Men du som verkar ha koll han Mejsam (tror det stavas så) är han med i asir igen ? han vart väl utsparkad o gick sen med i x-team och av nån anledning inte med där heller men hörde att han gick tbx till Asir ? verkar vara ett jäkla hoppande fram o tbx mellan grupperingar som är ärkefiender, låter konstigt i mina öron iaf

M har aldrig vart med i x-trams men han hade samröre med bmc förut . utsparkad ? det vet jag inte .
M och s e mycket bra vänner och Asir e ett bröderskap ! något speciellt ?
Citera
2011-02-28, 09:48
Medlem
Lord-Igors avatar
Citat:
M har aldrig vart med i x-trams men han hade samröre med bmc förut . utsparkad ? det vet jag inte .

han blev inte utsparkad han tyckte bara bmc va en massa trams och efter det börja han hänga runt med asir
Citera
2011-02-28, 11:15
Bannlyst
Citat:
Inte vad jag hörde iaf, så du menar att han aldrig hade på sig en x tröja då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in