Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Du får Väl Godkännt i SD-lyrik! Mycket fin litet stycke.
Jag kan fortsätta:
Vaknar svettig, skäggbarn varje natt i drömmarnas rike
Ångest, permanent upphållstillstång, analklåda, jag önskar jag var dom.
Drömmarna intensifieras, repetition varje natt, Jimmie placerar som alltid sin söta sädesvätska på min tungspets. Repetition.
Men aldrig mer att jag går tillbaka till andra sidan, smärtsamma sidan, onda sidan.
För evigt medborgare i realisternas rike
Du måste väl veta hur man gör när man driver med någon va? Då gör man som jag gjorde i mitt inlägg. Du ville alltså påpeka att det var ett skämt och att du inte förstod det?
Ursäkta vad har SD med denna händelsen att göra`?
Är det möjligen så att dom får skit för precis allt.
Vem som är vad här spelar nog ingen roll.
Jag tycker oerhört synd om barnen och Frukrokodil har väl redogjort för händelsen som ingen kan bortse ifrån.
Jag hoppas verkligen att man uppmärksammar den här händelsen så att man inte får mer av den här sortens beteende.
Barnen mår dåligt föräldrarna mår dåligt vi som ser skillnad på äpplen och päron mår dåligt.
Mörkar man detta bör man ställa sig frågan vad i helvete är det som sker.
Kan inte tänka mig att alla här som anser detta är avskyvärt är SDare det är bara ett sätt att hitta en orsak till att fortsätta stryka händelsen medhårs så att den glöms fort som om inget har hänt.
Folk blir arga helt enkelt och det förstår jag fullständigt.
Man ska bli arg och reagera det är sunt allt annat är idioti.
Alla ni som vurmar för människor som flyr kan väl vara så pass att ni kan lägga mer skatt och öppna era hus för dessa människor.
Så andra som inte vill sponsra precis vad som helst slipper.