2011-02-19, 10:47
Medlem
Drapåtrissors avatar
Visst är dom jobbiga dom där som alltid får större ballar när promillen ökar? Är du kanske själv sådan eller känner någon som alltid flippar ur och blir otrevlig på fyllan? Själv blir jag oftast snällare när jag någon gång fått för mycket innanför västen. Men visst var det värre när man var ung.
Citera
2011-02-19, 11:03
Medlem
hawaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Visst är dom jobbiga dom där som alltid får större ballar när promillen ökar? Är du kanske själv sådan eller känner någon som alltid flippar ur och blir otrevlig på fyllan? Själv blir jag oftast snällare när jag någon gång fått för mycket innanför västen. Men visst var det värre när man var ung.

Japp det där är skit. Något kul som hände igår? Haha
Citera
2011-02-19, 11:10
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor

Jag själv reagerar på liknande sätt som du, men det kan bli riktigt jobbigt då vissa i sällskap druckit för mkt och bli aggresiva.
dom som inte kan behärska alkohol ska inte dricka
Citera
2011-02-19, 12:00
Medlem
serbers avatar
Ja varit på fest i ungdomen när folk som är trevliga går runt och slåss efter att dom hinkat 8-10bira...jag är tvärtom, jag blir inte våldsam för 5öre utan snarare gladare.
Citera
2011-02-19, 12:14
Medlem
Rigor Mortiss avatar
På hustruns jobb började det en ny kille. Första gången det drog i hop sej till firmafest talade han om att han aldrig under några omständigheter kommer att delta i nåt i den vägen. Han var medveten om att det räckte med ett par öl för att han skulle bli otrevlig och slåss och gick han dit nykter så var risken stor att han trillade dit ändå.
Citera
2011-02-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Ja varit på fest i ungdomen när folk som är trevliga går runt och slåss efter att dom hinkat 8-10bira...jag är tvärtom, jag blir inte våldsam för 5öre utan snarare gladare.

Me too. Spelar ingen roll hur mycket jag dricker, är fortfarande samma person. Ibland känns det som folk gör sig til lbara för att framstå som att de har roligare än de egentligen har.
Citera
2011-02-20, 19:54
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigor Mortis
På hustruns jobb började det en ny kille. Första gången det drog i hop sej till firmafest talade han om att han aldrig under några omständigheter kommer att delta i nåt i den vägen. Han var medveten om att det räckte med ett par öl för att han skulle bli otrevlig och slåss och gick han dit nykter så var risken stor att han trillade dit ändå.

Alltid lika fint med folk som har riktigt god självinsikt!

OnT: Nae, blir bara som många andra här: Gladare. Kanske mer arrogant/dryg, men då är det aldrig oprovocerat.
Citera
2011-02-21, 16:52
Medlem
Elikos avatar
Jag är en riktigt äcklig människa när jag dricker. Å andra sidan lider jag inte av det, något nämnvärt, då jag aldrig minns något
Citera
2011-02-21, 18:32
Medlem
De flesta svenskar har ett dåligt ölsinne, helst de som dricker högsta möjliga promillehalt och lägsta kvalitet på ölen i sig.

Öl ska njutas med kontroll och lust, inte drickas som ett verktyg att bli full!
Citera
2011-02-21, 18:39
Medlem
.Dead.s avatar
Jag blir bara jävligt pratglad, jämnfört med annars då jag sitter tyst i ett hörn. Jag skulle nog bli jävligt irriterad på mig själv om jag mötte mig full Slå nån skulle jag inte göra. Är alldeles för klen så skulle bara åka på stryk
Citera
2011-02-21, 18:51
Medlem
Ni måste väl förstå att det är hur personen mår i nyktert tillstånd som avspeglar sig i ruset.

Vet personer som varit hur glada och pratsamma när dom varit berusade till att bli såna som deppar eller börja veva när dom dricker.

Sen är det klart att vissa ibland har lättare än andra, men tror att de flesta som har psyken på topp inte blir tokiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in