Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Chattade med honom en gång, det jag märkte var att han först var exakt som jag trodde (psykiskt sjuk) men när jag hitta på en sak om mig själv drev han först om det sen fråga han om det var sant, jag sa ja och då börja han visa empati så efter det utgår jag ifrån att han är en normalt frisk person som gillar att leka helt sjuk i huvet

Det är vad jag tror också utan att för den delen har pratat eller chattat med honom.
Han är som många av oss andra personer i denna sorgliga värld. Lite för mycket fritid kanske!? MEN! han tar vara på den på sitt eget vis och det genom att filma sin tråkiga vardag där han lägger upp filmer där han genomgår ett skådespel. Kalla det "sjukt" om ni vill, jag tror det handlar om en slags tristess bara.
Han finner det väldigt uppeggande att göra små filmer som han lägger ut på youtube och för varje kommentar eller diskussion som dyker upp om honom får han ett inre rus av meningsfullt liv.
Det är en form av uttråkad konst med sig själv i centrum. Jag tycker att han, stundtals, gör jävligt underhållande små filmklipp som dessutom kan berika min tråkiga vardag för någon minut men mer är det inte och det är kanske inte mer för honom själv heller!? Vem vet...
Men det berikar nog hans tråkiga liv eftersom han fortfarande håller på.