2010-12-30, 03:13
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
För dig är hans beteende väldigt normalt vilket kan dras parallellt med aka kriminell härdning.
Antingen så lever du i ett hem med dagliga cp-ryck i familjen eller så lider du själv av något.
Nouff said

Självklart så förstår jag att han gör till sig, är du riktigt dum i huvudet eller .
Däremot så tror jag inte att du kan se det ur ett psykologiskt perspektiv. Killen bär uppenbarligen på relativa abnormala tankar och beteenden. I vissa fall står han och skriker på grannarna, filmar och lägger upp det på youtube. En del objektiva bedömningar och spekulationer försöker göras här, det är det som är poängen med tråden.

Inga slutsatser har gjorts, däremot viftar du hej vilt om det ena och det andra. Tycker det är lustigt hur du helt utesluter möjligheterna till lätt autism, rastlöshet, brist på vänner (som en konsekvens av ev. noterbara saker) och annat.

Jaa du, grithor.

Eller så kan han vara precis som du som inser att det ÄR just konstiga tankar och beteenden, och har detta som sin humorgrej. Han kanske är en psykologiintresserad person helt enkelt som gillar att göra humorklipp.

Sen kan man ju förstås diskutera om det i sig är "normalt" att analysera sådant beteende och göra humor av det, men det kan man ju då göra med alla typer av teatrar och filmer.
2011-01-07, 15:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Chattade med honom en gång, det jag märkte var att han först var exakt som jag trodde (psykiskt sjuk) men när jag hitta på en sak om mig själv drev han först om det sen fråga han om det var sant, jag sa ja och då börja han visa empati så efter det utgår jag ifrån att han är en normalt frisk person som gillar att leka helt sjuk i huvet
2011-01-07, 15:54
Medlem
Koksredskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Chattade med honom en gång, det jag märkte var att han först var exakt som jag trodde (psykiskt sjuk) men när jag hitta på en sak om mig själv drev han först om det sen fråga han om det var sant, jag sa ja och då börja han visa empati så efter det utgår jag ifrån att han är en normalt frisk person som gillar att leka helt sjuk i huvet

Det är vad jag tror också utan att för den delen har pratat eller chattat med honom.
Han är som många av oss andra personer i denna sorgliga värld. Lite för mycket fritid kanske!? MEN! han tar vara på den på sitt eget vis och det genom att filma sin tråkiga vardag där han lägger upp filmer där han genomgår ett skådespel. Kalla det "sjukt" om ni vill, jag tror det handlar om en slags tristess bara.

Han finner det väldigt uppeggande att göra små filmer som han lägger ut på youtube och för varje kommentar eller diskussion som dyker upp om honom får han ett inre rus av meningsfullt liv.

Det är en form av uttråkad konst med sig själv i centrum. Jag tycker att han, stundtals, gör jävligt underhållande små filmklipp som dessutom kan berika min tråkiga vardag för någon minut men mer är det inte och det är kanske inte mer för honom själv heller!? Vem vet...

Men det berikar nog hans tråkiga liv eftersom han fortfarande håller på.
2011-01-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Psykiskt sjukdom har inget med frånvarande av empati att göra.
2011-02-12, 09:05
Medlem
Crookboyys videos är inte kvar på youtube finns dom nån annanstanns?
2011-02-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b235r
Crookboyys videos är inte kvar på youtube finns dom nån annanstanns?

jo det finns en snubbe som tagit sig tid att ladda upp hans filmer , han har
en kanal som heter "cboyyforlife".

dock är dom flesta filmer i dålig kvalite
2011-02-12, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deogan
jo det finns en snubbe som tagit sig tid att ladda upp hans filmer , han har
en kanal som heter "cboyyforlife".

dock är dom flesta filmer i dålig kvalite

Användaren finns inte.
2011-02-13, 09:49
Medlem
jag hittar den i allefall .
2011-02-15, 13:24
Bannlyst
Han har en ny egen kanal. Papadeo eller något sådant.
2011-02-16, 07:51
Medlem
sickboyyyyy och crookboyy.....det känns som
att vi pratat färdigt om dom nu .

Finns det inget roligare att diskutera ?
2011-02-16, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Användaren finns inte.

den finns
2011-02-16, 17:15
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imex
sickboyyyyy och crookboyy.....det känns som
att vi pratat färdigt om dom nu .

Finns det inget roligare att diskutera ?
Jo, vi kan ju alltid börja diskutera OT-saker endast för att vissa gnäller på att nuvarande topic är uttjatad. Varför inte bara posta en egen tråd om nåt du vill snacka om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in