2011-02-12, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rambo1234
jag skulle inte göra nått om de gick på min syrra,för de är barn,kanske skulle jag prata lite med dem och förklara att man gör inte så..
Visst grabben, antingen så tar du vällingen nu.......
Eller så beror det på som ditt nick Rambo säger , du har inget att komma med.
Citera
2011-02-12, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Muslimer sprider sig som ett j-a virus över jorden. En pandemi.
Kan bara undra hur många cycklar det lär finnas kvar i Egypten om ett halv år
Citera
2011-02-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpappa
Trevligt att du nämner att du är Kroat. Jag var fan nere som legosoldat och försvarade det ni stog för, är det nu så att kroatien älskar muslimer så måste jag erkänna att jag valde fel sida. Men du kanske inte ens var född då?

jag är 35år,jag kan tänka lite längre en näsan räcker till,jag vet hur kriget började där nere,det var på grund av idioter som här inne på flashback som snackade massa skit först mot albaner sen mot slovener sen mot kroater sen mot bosnier,det är precis samma skit som händer här.man försöker utmåla muslimer som demoner,men tyvärr hos oss i sydeuropa så fungerar inte er skitpropaganda,möjligtvis kan det fungera på serber,men aldrig på en riktig kroat.en riktig kroat kan aldrig gilla en serb,kom ihåg att allt i världen handlar inte om religion,det är bara ni svenskar och väst euopeer som går på sånt propaganda..

så du menar att du vart där nere och krigat för religionen elle?
Citera
2011-02-12, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rambo1234
så du menar att du vart där nere och krigat för religionen elle?
Jag är 11 år äldre än dig, och på ditt sätt att utrycka dig även nu när kriget är över visar på saknad av iq. Nej, jag har ingen tro förutom att tro på sig själv, jag väljer när var och hur. Min fru hade sin släkt kvar därnere när skiten bröt ut, jag gjorde min plikt och gick ner och försvarade dom och deras gård.

Thats it
p,s jag fick skjuta ett dussin idioter också
Citera
2011-02-12, 15:19
Medlem
Soepas avatar
Fyfan vad det kokar inom sig, fan säkert mer än 10 personer mot en rätt försvarslös tjej, jävla muppar.
USCH
Citera
2011-02-12, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soepa
Fyfan vad det kokar inom sig, fan säkert mer än 10 personer mot en rätt försvarslös tjej, jävla muppar.
USCH
Då kan ju du försvara hennes ståndpunkt. Då är ni iallafall 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in