Citat:
Ursprungligen postat av pojkeliten
Som rubriken lyder. Jag är 16 år och jag fick en IQ på 126 på mensas gratis test på första försöket.
Hur bör jag tolka det här? Är det en slump eller tillhör jag de 4% av Sveriges befolkning med IQ på 126 eller mera?
Det enda jag själv kan komma på är att göra om testet två gånger till och se hur det går.
Några fler förslag?
P.S Jag visste vad jag höll på med från första till sista frågan om någon nu skulle tro att det var tur.
DU är verkligen inte smart! Titta bara på detta, du gör ett gratis test på nätet och får super IQ? Ja wow då måste de vara sant?
NEJ! Det är inte sant. för det första så tar mensa betalt för tester, och gissa om dem vill få dig att betala? Ja klart som fan dem vill, så varför inte låta idioten tro han är unik på ett nättest så betalar han 600 spänn för ett inträdestest senare.
Iq test har visat sig odugliga, då man ganska enkelt kan träna sin förmåga att skriva dem genom inlärning. Som inte har ett skit med iq att göra.. Så dem är ruskigt missvisande, ungefär som att någon är bra på hockey för han har tränat massor..
TS, uppenbarligen är du korkad som få, du går på detta scam, tror du är unik, och vill skryta om det..
Tror faktiskt du ligger närmare dem 4% av befolkningens bottenskick än topp. idiot...