• 1
  • 2
2011-02-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Inte omöjligt att han är hög på COKS sånt florerar ju runt ganska mkt i Restaurangbranschen

Hade inte Melker Andersson ett liknande program i nån säsong...Kockakuten kan det ha hetat, om jag nu inte fantiserat ihop detta, vill minnas han var lite mer sympatisk i sin framtoning än herr Nilsson.
Citera
2011-02-04, 23:41
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censur1
haha han har raggat på min flickvän Alexander Nilsson.. men iaf. han är ju väldigt speciell, jag tror inte han spelar. det han säger låter ju trovärdigt och låter ju helt klart som han ligger inne med en del kunskap
Är det din flickvän?
Citera
2011-02-05, 00:12
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfSkipper
Hade inte Melker Andersson ett liknande program i nån säsong...Kockakuten kan det ha hetat, om jag nu inte fantiserat ihop detta, vill minnas han var lite mer sympatisk i sin framtoning än herr Nilsson.

Melkers krogakut sändes 2005 på Tv4
Citera
2011-02-05, 08:37
Bannlyst
Tycker ändå att "Kniven mot strupen" är en hygglig kopia av Kitchen Nightmares.
Var ett stort fan av Gordons program men har lessnat på skrikandet och gormandet.

Skulle de fortsätta göra "Kniven mot Strupen" så kommer jag att fortsätta titta.

http://www.youtube.com/watch?v=OgLaGjNoON8
Citera
2011-02-05, 17:25
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Jag tycker iaf att Arga Kocken är mkt bättre än Kniven mot strupen
Citera
2011-02-07, 19:01
Medlem
Tycker Alexander Nilsson får oförtjänt mycket skit i den stora Kniven mot strupen tråden. Tycker han är bra, synd dock att det låter som ett barnprogram när han kommenterar saker såsom: "Hur ska jag kunna få ordning på denna restaurang på bara 5 dagar".

Arga Kocken är bättre men Gordon Ramsey är Gordon Ramsey så att vara bättre än han är omöjligt. Gillade den engelska produktionen bättre än den amerikanska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in