Citat:
Ursprungligen postat av Memoryless
Men hålla, jag som bor precis i närheten och lite kopplingar dit kanske skall ge er den rätta informationen: Fabian bor VERKLIGEN INTE där. Han bor i Hovås. Tomten delas av familjen Kotton och familjen Bengtsson. De har bland annat en bowlingbana och bio i deras hus och ibland går deras shetlandsponnysar lösa runt parken och betar. Hur Kotton har fått sina pengar har jag ingen aning om, men alla i Billdal talar om "ryssen" så jag antar att antingen han eller Bengtsson har kopplingar dit. Camilla är för övrigt fortfarande hans fru. De äger en enorm villa i spanien med tillhörande golfbana.
Fascinerande är det i vilket fall!
Du yrar ju fullkomligt! För det första är Alexander som han heter "ryssen" är skild från Camilla Birgitta Kotton sedan många år. Alexander är skriven och bor i Schweiz men han är mycket på sin golfbana Los Naranjo som han och tre andra köpte av Percy Nilsson för 450 Mk. Som du själv skriver så bor Bengtsson där nu "Fabian Bengtsson" det är givetvis hemligt då syftet med köpet var att bo säkert efter han blev kidnappad. Så du kan sluta att yra och att du känner Kotton är bara skitsnack!