2011-01-31, 15:51
Medlem
Fru.Norbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengp
Ja det är Fabian som bor där 100% säkert.
Att han säljer råolja till Sverige var har du fått det i från?

Så fort dom började granska han så försvann han till Schweiz. Kan berätta att när han muddrade utanför i viken då var både polis armen och tullen på plats för att granska. Djupet och bredden var då anpassat efter en speciell rysk ubåt var en artikel i GP om det också. Fanns bara ett samband och ytterligare tre ryska personer har inte namnen här nu men kan plocka fram det i veckan alla tre har de största fastigheterna i Göteborg.

Fanns också en konsultfirma inblandad som enbart sysslar med förvirring och kamouflage av icke seriösa företag. Även en advokatbyrå på engelbrektsgatan som är inblandad.
Hans före detta fru bor på Kungsportsavenyen 37 där Kotton har renoverat hela fastigheten och byggt på en extra våning med 9 rum 312 kvadratmeter av koppar till Camilla. På Hitta.se kan ni se bilder. Finns inget som tyder annat än att han är en bulvan åt en Rysk Oligark. På ett Judiskt forum cirkulerade uppgifter om att hans far hade stulit i från Judarna och därför flytt Ryssland.

http://www.gp.se/bostad/inredningark...-hus-i-billdal

Hur vet du allt detta?
Citera
2011-10-28, 23:28
Medlem
Memorylesss avatar
Men hålla, jag som bor precis i närheten och lite kopplingar dit kanske skall ge er den rätta informationen: Fabian bor VERKLIGEN INTE där. Han bor i Hovås. Tomten delas av familjen Kotton och familjen Bengtsson. De har bland annat en bowlingbana och bio i deras hus och ibland går deras shetlandsponnysar lösa runt parken och betar. Hur Kotton har fått sina pengar har jag ingen aning om, men alla i Billdal talar om "ryssen" så jag antar att antingen han eller Bengtsson har kopplingar dit. Camilla är för övrigt fortfarande hans fru. De äger en enorm villa i spanien med tillhörande golfbana.

Fascinerande är det i vilket fall!
Citera
2011-11-10, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memoryless
Men hålla, jag som bor precis i närheten och lite kopplingar dit kanske skall ge er den rätta informationen: Fabian bor VERKLIGEN INTE där. Han bor i Hovås. Tomten delas av familjen Kotton och familjen Bengtsson. De har bland annat en bowlingbana och bio i deras hus och ibland går deras shetlandsponnysar lösa runt parken och betar. Hur Kotton har fått sina pengar har jag ingen aning om, men alla i Billdal talar om "ryssen" så jag antar att antingen han eller Bengtsson har kopplingar dit. Camilla är för övrigt fortfarande hans fru. De äger en enorm villa i spanien med tillhörande golfbana.

Fascinerande är det i vilket fall!

Du yrar ju fullkomligt! För det första är Alexander som han heter "ryssen" är skild från Camilla Birgitta Kotton sedan många år. Alexander är skriven och bor i Schweiz men han är mycket på sin golfbana Los Naranjo som han och tre andra köpte av Percy Nilsson för 450 Mk. Som du själv skriver så bor Bengtsson där nu "Fabian Bengtsson" det är givetvis hemligt då syftet med köpet var att bo säkert efter han blev kidnappad. Så du kan sluta att yra och att du känner Kotton är bara skitsnack!
Citera
2011-11-10, 08:01
Medlem
Du skriver också "ibland går deras shetlandsponnysar lösa runt parken och betar" visar ju bara att du inte vet ett jävla dugg! det är två specialutbildade Doberman Pinscher som går lösa i parken.
Citera
2011-11-10, 10:14
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengp
Du skriver också "ibland går deras shetlandsponnysar lösa runt parken och betar" visar ju bara att du inte vet ett jävla dugg! det är två specialutbildade Doberman Pinscher som går lösa i parken.

Om de hundarna går runt och betar så är det nog ett tecken på att de är utsvultna och att man bör akta sig för att ta sig in i området.
Citera
2015-02-25, 14:11
Medlem
F3ttans avatar
BUMP

Ska vi skaka liv i denna tråd?

Någon som sitter på något nytt om denne Kotton och fastigheten?
Citera
2015-07-07, 18:37
Medlem
Trums avatar
Någon som vet mer om denna kåk och dess ägare?
Citera
2016-02-12, 22:51
Bannlyst
helt dött?
Citera
2016-02-17, 14:36
Medlem
Snoorks avatar
Bor dryga 100m därifrån. Tvivlar starkt på att Bengtsson skulle flyttat dit.
Senaste året har det varit stendött där, varken sett ferrarin eller någon annan bil som jag förr såg åka in där ett par gånger i veckan. Vet inte om "ryssen" sålt huset eller vad som händer, kan ju säga att trädgården/parken börjar se lite förfallen ut på sina håll också, så skulle inte tro att det är alltför stor aktivitet där just nu. Vaktburen är inte heller bemannad vilket den ofta var förr.
Senast redigerad av Snoork 2016-02-17 kl. 14:39.
Citera
2016-02-19, 13:11
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Bostaden låg ute på Hemnet för försäljning för ett tag sedan. Jag minns ej exakt när. Gissar på 1-3 år sedan.

Fredrik Berne 19741014-4955
Amundövik 1943658 Hovås
http://klinik34.se/

Han bor där nu.

Bilder på huset=

https://www.google.se/search?q=Amund...lBBucQ_AUIBygC
Citera
2016-02-19, 13:23
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Bostaden låg ute på Hemnet för försäljning för ett tag sedan. Jag minns ej exakt när. Gissar på 1-3 år sedan.

Fredrik Berne 19741014-4955
Amundövik 1943658 Hovås
http://klinik34.se/

Han bor där nu.

Bilder på huset=

https://www.google.se/search?q=Amund...lBBucQ_AUIBygC

Är nog inte samma hur vi pratar om.
Knut Marks väg ligger på, som tråden handlar om.
Citera
2016-02-19, 15:23
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Okej detta är också en ryss som bodde där i ett hus som är som en bunker med staket och kameror mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in