2011-01-02, 02:44
Medlem
Hej, ska äntligen köpa en fin päls till min flickvän, jag kan spendera ca 10 000, mer eller mindre. (15 om det verkligen behövs)

Men hursomhelst vill ha en fin äkta päls inget fusk skit. vilka affärer finns det eller är alla bortskrämda av AFA?
Citera
2011-01-02, 03:42
Medlem
CMasters avatar
I Stockholm: NK eller så finns det en butik precis utanför PK-huset
Citera
2011-01-02, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Hej, ska äntligen köpa en fin päls till min flickvän, jag kan spendera ca 10 000, mer eller mindre. (15 om det verkligen behövs)

Men hursomhelst vill ha en fin äkta päls inget fusk skit. vilka affärer finns det eller är alla bortskrämda av AFA?

Amoress furmakers på norrlandsgatan 7. Jag har en pilotjacka som jag ärvt som är ifrån dem. Jag misstänker är från 80-talet iaf, fortfarande tiptop.
Citera
2011-01-02, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gheten
Amoress furmakers på norrlandsgatan 7. Jag har en pilotjacka som jag ärvt som är ifrån dem. Jag misstänker är från 80-talet iaf, fortfarande tiptop.

Hm har dom riktigt stora biffiga pälsar för kvinnor? hittade inga i deras webshop. Annars hade de fina saker
Citera
2011-01-28, 03:48
Bannlyst
AFA ägnar sig aldrig åt djurrättsaktivism, DBF däremot har bekämpat de flesta som torterar djur, så du lär få svårt att hitta en sådan pälsbutik, finns så gott som inga kvar tackvare en ihärdig kamp mot djurplågarna.
Citera
2011-01-28, 10:00
Medlem
Tolvans avatar
Du får ingen riktigt fin "biffig" päls för bara 10.000-15.000, men begagnade kan du hitta för det priset, men googla ordet körsnär på Eniro så skall du nog kunna riktiga pälshandlare i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in